شهداء عرصه دفاع از حرم و امنیت تربیت شده مکتب شهداء هستند

فلاحی زاده با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: شهداء عرصه دفاع از حرم و امنیت تربیت شده مکتب شهداء هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، محمدرضا فلاحی زاده با حضور در آیین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت که یکشنبه ۱۷ اردیبهشت در کانون شهید سبحانی برگزار شد گفت: اخلاص و از خودگذشتگی مهمترین ویژگی شهدای مدافع امنیت و حرم است.

 

جانشین فرماندهی نیروی سپاه پاسداران قدس افزود: جوانان و مومن انقلابی با روحیه از خودگذشتگی و ایمان والای خویش با پذیرش مسئولیت اجتماعی خود در عرصه دفاع از ناموس حماسه آفریدند.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه شهداء مدافع حرم بیان کرد: هر قدمی که برای خدا برداشته شود مورد پذیرش خداوند قرار می گیرد و در این مسیر شهداء تربیت شده مکتب سیدالشهداء بودند.

 

وی با بیان اینکه این روزها سالروز شهدای خان طومان است اظهار کرد: شهدای مدافع حرم و امنیت برای دفاع از اعتقادات و ناموس مردم برای برقرار امنیت و حفظ جمهوری اسلامی به تبعیت از امام (ره) به میدان جهاد رفتند.

 

جانشین فرماندهی نیروی سپاه قدس در پایان خاطرنشان کرد: افتخارآفرینی و عزت مندی شهدای مدافع حرم و امنیت در جبهه مقاومت عزت مندی نظام جمهوری اسلامی ایران را در سطح منطقه ایجاد کرده است. 

 

 

 

 

کد خبر 1265977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha