اطلس دستاوردهای انقلاب برای جوانان تدوین می‌شود

اسدی با اشاره به برنامه گفت و شنود جوانان و سند ملی روایت پیشرفت، گفت: در گام اول اطلس دستاوردهای انقلاب در بخش استانی و ملی تهیه خواهد شد تا جوانان را بیشتر با این دستاوردها آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، روح الله اسدی- مدیرکل دفتر هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان - امروز یکشنبه (۱۷اردیبهشت) در ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: باید در این دور اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم تا به اهداف مورد نظر ستاد ساماندهی امور جوانان برسیم.

 

وی با اشاره به اینکه اکنون در دوران استعمار فرانو هستیم، افزود: در گذشته (دوران استعمار نو) دشمن روی مسئولان سرمایه‌گذاری کرد و اطلاعات اشتباهی را به آنان داد تا در کشورهای خود سیاست‌های آنان را اجرا کنند که اثراتش را می‌بینیم به عنوان مثال شعار فرزند کمتر زندگی بهتر را در جامعه ما جا انداخت.

 

اسدی با بیان اینکه اما امروزه دشمن جوانان را به عنوان جامعه هدف خود نشانه گرفته است، تصریح کرد: دشمن به دنبال این است تا سبک زندگی متفاوتی را بدون اینکه جوان ایرانی متوجه باشد برای او تعریف کند و در نهایت به هدف خود برای ناامید کردن جوانان و جدا کردن آنان از حاکمیت برسند.

 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه اقدامات بسیاری خوبی در سطح کشور انجام می‌شود اما متاسفانه جوانان از آن بی‌اطلاع هستند، افزود: ستاد ساماندهی امور جوانان باید به عنوان قرارگاه تصمیم‌گیری برای جوانان در نظر گرفته شود تا اعتماد این قشر را جلب کنیم.

 

وی ادامه داد: بحث جوانان فرابخشی است و اگر مدیریت نشود به مراتب از ویروس کرونا کشنده‌تر است چون دیگر آسیب‌های اجتماعی وارد خانه‌ها شده است.

 

اسدی با اشاره به اینکه قانون تسهیل ازدواج جوانان از سال 84 برزمین مانده بود و اجرایی نمی‌شد، گفت: اما در دولت سیزدهم به دستور آیت الله رئیسی این قانون را در شورای عالی جوانان مصوب کردیم و برای اجرا ابلاغ شده است.

 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به دو برنامه گفت و شنود جوانان و سند ملی روایت پیشرفت اشاره و بیان کرد: در گام اول اطلس دستاوردهای انقلاب در بخش استانی و ملی تهیه خواهد شد تا جوانان را بیشتر با این دستاوردها آشنا کنیم.

 

 

کد خبر 1265981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha