افتتاح نمایشگاه روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی در کرمان+تصاویر

نمایشگاه "روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی" با ۱۴ غرفه در راستای جهاد تبیین در کرمان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ نمایشگاه "روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی" یکشنبه (۱۷ اردیبهشت) با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیران کل آموزش و پرورش، صدا و سیما، ارشاد و ورزش و جوانان، بیمه سلامت، مدیرعامل جمعیت هلال احمر و...در حسینیه ثارالله افتتاح شد.

 

 

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزاری چنین نمایشگاهی را با توجه به جنگ روایت ها و وارونه جلوه دادن حقایق از سوی دشمنان با هدف ایجاد ناامیدی در بین مردم به ویژه جوانان؛ موثر خواند.

 

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه روایت پیشرفت دانشمندان و فرزندان ایران است؛ افزود: مسلمانان از گذشته تا کنون با هوش و طرح ریزی و پشتکار خود کارهای بزرگی انجام داده و می دهند و این نمایشگاه گویای آن است که سیاه نمایی دشمن، عملیات روانی بیش نیست و با دیدن این دستاوردها دانش آموزان ضمن امید به آینده و با بهره گیری از این تجربیات و خلاقیت ها می توانند به تمدن نوین اسلامی دست پیدا کنند.

 

 

این نمایشگاه تا ۲۴ اردیبهشت ماه جاری برپا است و در ۱۴ غرفه، گوشه ای از دستاوردهای هسته ای، نانو، هوافضا، کشاورزی، پزشکی و... را روایت و کتاب دانشمندان هسته ای را نیز به نمایش و در معرض فروش گذاشته است.
 

 

 

آنطور که برگزارکنندگان نمایشگاه می گویند این اقدام در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین شکل گرفته و ناظر به گوشه ای از دستاوردهای ملی و استانی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1266014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha