حمایت بیش از پنج میلیارد تومانی حامیان سوادکوهی از ایتام و فرزندان محسنین

مومنی از حمایت ۲هزار و ۳۰۰ خیر نوع دوست سوادکوهی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد و گفت: این خیرین سال گذشته ۵میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به صورت نقد وغیرنقد به فرزندان معنوی خود مساعدت کردند.

رضا مومنی -سرپرست کمیته امداد شهرستان سوادکوه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با بیان اینکه  ۷۴۴ خانوار تحت حمایت در شهرستان سوادکوه هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند، اظهار کرد:بسیاری از نیازهای معیشتی، درمانی، مسکن، اشتغال و ... نیازمندان به ویژه ایتام و فرزندان محسنین با همراهی خیرن نیک اندیش مرتفع می شود.

 

وی گفت: در سال گذشته، حامیان فـرزندان ایتام و محسنین ۵میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به صورت نقد وغیرنقد به فرزندان معنوی خود مساعدت نموده اند.

 

مومنی با بیان اینکه در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با شماره کارت اختصاصی وجوه اهدایی را به‌ حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند، افزود: این مقدار مساعدت نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۸۳درصدی داشته است.

 

سرپرست کمیته امداد امام سوادکوه گفت: در حال حاضر حدود ۱۶فرزند طرح اکرام ایتام و ۲۳۰فرزند طرح محسنین (غیریتیم) مورد حمایت کمیته امداد سوادکوه می‌باشند که توسط ۲هزار و ۳۰۰ حامی حمایت می‌شوند.

 

وی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و افزود:  نیکوکاران می‌توانند در همه ایام با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت  مستقیم به‌ حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه  ekram.emdad.ir و یا با تماس مستقیم با واحد اکرام شهرستان به شماره ۴۲۴۵۴۴۰۰-۰۱۱ بدون مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام و حمایت فرزندان تحت پوشش اقدام نمایند.

 

کد خبر 1266100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha