امر به معروف و نهی از منکر یک واجب و فریضه الهی است

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: باید مانع جولان دادن دشمن در جامعه باشیم تا انقلاب و نظام و ارزش‌ها که با خون شهدای گرانقدر آبیاری شده است دچار تهدید جدی نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوزستان حجت الاسلام والمسلمین قاضی امام جمعه دزفول در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از  منکر شهرستان دزفول ضمن تجلیل از شهید حمیدرضا الداغی گفت: این شهید بزرگوار با خون پاک خود غیرت را برای ملت ما بازخوانی کرد و جا دارد که از ایثارگری فداکاری و غیرت او برای تحریک و تحریص فرهنگ غیرت جامعه بهره ببریم.

امام جمعه دزفول اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب و فریضه الهی است که عده‌ ای آن را باور ندارند و یا به سادگی از  کنار آن می‌گذرند.

وی تأکید کرد: باید با جدیت و همت با بی حجابی و ناهنجاریهای جامعه برخورد کرد، صرف جلسه گرفتن و مصوبه کردن تکلیف را ساقط نمی‌کند، باید با انگیزه و جدیت اقدام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی تصریح کرد: دشمن از سستی و سهل انگاری مسئولین سوء استفاده می‌کند و همچنین اگر مسئولین و متصدیان امر به وظایف خود عمل نکنند عزتی را که به سادگی به دست نیامده و مسئولیتی که بصورت امانت به آنها سپرده شده سلب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گاهی صحنه‌های زجرآوری اتفاق می‌افتد افزود: دشمن وسیع و گسترده عمل می‌کند و یک جنگ تمام عیار است؛ نباید در مقابل دشمن سستی کرد که با این کار خاکریزهای بیشتری فتح می‌کند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دزفول گفت: شرایط بسیار حساسی حاکم است باید مانع جولان دادن دشمن در جامعه باشیم تا انقلاب و نظام و ارزشها که با خون شهدای گرانقدر آبیاری شده است دچار تهدید جدی نشود.

امام جمعه دزفول گفت: وقت عمل است باید همه دستگاهها آستین همت بالا زده و وارد گود شوند.

شایان ذکر است که راهکارهای فرهنگی برای مقابله با معضلات جامعه از جمله بی حجابی ارائه و در این خصوص تبادل نظر شد.

کد خبر 1266104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha