خادمیاران رضوی تنکابن برای با حجاب شدن بانوان چادر تهیه می کنند

باقرخانی خادمیاران رضوی تنکابن برای با حجاب شدن بانوان چادر تهیه می کنند، گفت:چادرها از محل نذوراتی که مردم نوع دوست و مومن در اختیار کانون های خدمت رضوی قرار می دهند تهیه می شود.

زهرا باقرخانی-معاون کانون عمومی(محلی) کانون خدمت رضوی شهرستان تنکابن- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن تشریح اقدامات عام المنفعه خادمیاران و یاوران رضوی این شهرستان درراستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با هدف خشنودی قلب نازنین حضرت مهدی(عج) و ترویج سیره منور رضوی اظهار کرد: در سال های اخیر جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به بانوانی که می‌خواهند چادر را بعنوان حجاب برتر انتخاب نمایند، چادر که همان ارثیه حضرت زهرا (سلام الله علیها) است  با همراهی خیرین اهدا می شود.

 

وی با بیان اینکه بین ۵تا ۶سال است که خادمیاران رضوی این شهرستان با الگوگیری از اقدام خداپسندانه یک کانال مهدوی ترویج عفاف و حجاب در شبکه های مجازی نسبت به تهیه چادر برای بانوان که می خواهند در ادامه حیات خویش با چادر در اجتماع حاضر شوند،‌ اهتمام ویژه دارند، افزود: چادرها از محل نذوراتی که مردم نوع دوست و مومن در اختیار کانون های خدمت رضوی قرار می دهند تهیه می شود.

 

باقرخانی با بیان اینکه چادر هدیه حضرت زهرا (سلام الله علیها) است و برای حفظش خون دلها خورده شده و خونها ریخته شده است، گفت: حفظ عفاف و حجاب به طور خاص حفظ چادر در متون دینی و وصیت نامه شهدا بسیار تاکید شده است.

 

وی با بیان اینکه عمدتا چادرها برای اهدا به بانوان و دختران جوانی که علاقه مند به استفاده از حجاب برتر هستند با انتخاب خودشان تهیه می شود، یادآورشد: بطور نمونه یک بانوی جوان که روزهای اخیر درخواست چادر دادند با توجه به شرایط شان نیازمند چادر طرح حسنی بوده اند که برایشان تهیه شد.

 

باقرخانی با بیان اینکه بسیاری از بانوان و دختران جوان که در جلسات روضه های خانگی خادمیاران رضوی حضور می یابند با مشاهده حجاب خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) به انتخاب چادر روی می آورند، گفت: خیرین برای مشارکت در این امر خداپسندانه (تهیه چادر برای بانوان) می توانند نذورات نقدی و یا چادرهای نو و قدیمی که قابلیت استفاده دارد را با مراجعه به دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان تنکابن، اهدا نمایند.

 

 

 

کد خبر 1266116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha