نیروی انسانی پایه و اساس توسعه نظامی در کشور است

فرمانده منطقه پدافندهوایی مرکزی کشور گفت: نیروی انسانی خبره، توانمند و متعهد پایه و اساس توسعه تجهیزات و توان نظامی در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ «علی حدادی سامانی» در جمع تعدادی از اساتید و دانشجویان مرکز دافوس ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: پدافند هوایی به عنوان یکی از نیروهای زیر مجموعه ارتش کشورمان توانسته توان دفاعی و نظامی خود را این سال ها توسعه بدهد و با بومی سازی تجهیزات و‌آموزش استفاده بهینه از این امکانات، به عنوان یک رکن توانمند در حوزه امنیت فعال باشد.


فرمانده منطقه پدافندهوایی مرکزی کشور با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی در این یگان، افزود: نیروی انسانی خبره، توانمند و متعهد پایه و اساس توسعه تجهیزات و توان نظامی در کشور است که کوچکترین غفلت از این سرمایه بسیاری از داشته ها و توانایی ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

وی ادامه داد: آموزش نیروی انسانی یکی از اقداماتی است که به صورت مستمر در یگان های نظامی و ارتش انجام و دوره دافوس یکی از مهمترین فرآیندهای آموزش نیروی انسانی به حساب می آید.

امیرحدادی با بیان اینکه امروز امنیت هوایی کشور مثل دیگر عرصه ها زبان زد خاص و عام است، تصریح کرد: نقش پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس و پس از آن بسیار سازنده و تاکتیکی بوده که نمی گذارد کمترین خسارت از مرزهای هوایی به کشور وارد شود.

 

وی ادامه داد: دشمن در کنار تهدیدهای نظامی زمینی و دریایی و جنگ نرم و ترکیبی به دنبال فرصت سازی از طریق مرزهای هوایی بوده تا علاوه بر مطالعه و بررسی ظرفیت های کشور، با حمله های هوایی به تجهیزات استراتژیک، مسیر اداره و توسعه را با مشکل روبرو کند.

 

فرمانده پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی نظارت های گسترده این یگان بر تمامی ترددهای پرنده های هوایی را از شاخصه های تامین امنیت اعلام کرد و گفت: کوچکترین اشتباه دشمن بدون پاسخ نمانده و تردد در مرزها و آسمان

هوایی کشور بدون برنامه و هماهنگی داده اجازه نخواهد شد.

 

کد خبر 1266191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha