خدمات درمانی خانواده شهدا و جانبازان باید در اولویت قرار گیرد

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: خدمات درمانی خانواده شهدا و جانبازان باید در اولویت قرار گیرد تا به نحو مطلوبی بتوانیم خدمات خوبی به این قشر ارائه دهیم تا رضایتمندی آنان را به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ سلیمان آذری- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان روز سه شنبه (19 اردیبهشت ماه) در نشست هم اندیشی پزشکان طرح «پایش سلامت» بنیاد شهید اظهارکرد: از آنجا که خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خدمتی ماندگار و تأثیرگذار است باید بر برخود لازم بدانیم خدمت به این عزیزان در راس اولویت های ما باشد.

 

وی بر تکریم و ارائه خدمات سلامت به جامعه ایثارگری تاکید کرد و افزود: باتوجه به موقعیت سنی والدین شاهد باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرده و در ارائه خدمات سلامت به این عزیزان  تعجیل کرد تا خدای ناکرده به خاطر کُندی و یا قصور و کوتاهی خدمت، پشیمان نشویم و افسوس فرصت از دست رفته را نخوریم.

 

آذری بیان کرد: هیچ خدمتی با مقام صبر و ایثار و مقاومت ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا برابری نمی‌کند، والدین شهدا و ایثارگران سرمایه‌های نظام اسلامی هستند و ما عزت، امنیت و استقلال امروز را مدیون جانفشانی های این عزیزان هستیم.

 

نشست هم‌اندیشی پزشکان طرح پایش سلامت با حضور معاون بهداشت و درمان و پزشکان پایش سلامت طرف قرارداد بنیاد شهید در سالن جلسات بنیاد شیروان برگزار شد.

 

شهرستان شیروان دارای سه امیر شهید، هفت سردار شهید و یک شهید مدافع حرم است که شهید براتعلی صدقی تنها امیر سرلشگر خلبان شهرستان است.

 

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

کد خبر 1266259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha