خدمت رسانی جهادگران بسیجی در شهرستان بم/ تنش آبی بیش از ۶ هزار خانواده رفع شد

سردار نظری از افتتاح پروژه های مختلف خدمت رسان به مردم شهرستان بم به ویژه در مناطق روستایی و عشایری و صعب العبور خبر داد و گفت: در جایی که امکان کارکردن با ماشین آلات نبود، جهادگران بسیجی با دست کار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بم؛ سردار محمدعلی نظری، سه شنبه(19 اردیبهشت) در افتتاح طرح سازندگی و آبرسانی به مناطق کمتر توسعه یافته در روستای باختک از توابع بخش مرکزی با اشاره به تشکیل بسیج سازندگی در سال 1379 حسب دستور امام خامنه ای؛ گفت: امروز پروژه های زیادی به بهره برداری رسید تا به ویژه مردم مناطق روستایی از این نعمت ها از جمله رفع تنش آبی متنعم شوند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تنش آبی را از چالش های کل استان عنوان و بیان کرد: این مشکل در بم بیشتر است و الحمدلله به کمک جهادگران بسیجی و همه دستگاه ها انجام شد.

 

 

وی با افزودن این مطلب که امروز با آبرسانی به 30 روستا؛ بیش از 6 هزار و 500 خانواده با بیش از 21 هزار نفر جمعیت از این نعمت برخوردار شدند؛ گفت: پروژه های عمرانی از جمله یک سوله هزار متری چند منظوره با نام ۹ دی در بم به بهره برداری می رسد و در اختیار جوانان این شهرستان قرار می گیرد.

 

سردار نظری مرکز مشاوره جامع بهداشت روان، تحصیلی، مذهبی، جهاد تبیین و... افتتاح و ۹۶ سرویس بهداشتی و حمام در مناطق عشایری و صعب العبور مورد نیز به بهره برداری می رسد و علاوه بر آن دو هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی میان محرومین از طریق پایگاه های مقاومت و ائمه جماعات دست جامعه هدف می رسد.

 

 

وی از افتتاح هشت پایگاه مقاومت برای تأمین امنیت مردمی در روستاها و شهرستان بم خبر داد که عمده کار آنها تشکیل گروه های جهادی بسیجی است تا کمک به خدمت رسانی کنند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: در همین روستای باختک ماشین آلات مهندسی قابلیت کارکردن نداشتند اما عمده کار با دست و توسط بسیجیان انجام شده که لوله های آب را به مناطق صعب العبور انتقال داده و با کمک خیّر بزرگوار حاج اکبر ابراهیمی در قرارگاه مرد میدان و به نام شهید علی ابراهیمی این پروژه ها افتتاح شد.

کد خبر 1266277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha