بیداری انسان ها رسالت معلمان است

عزتی، با بیان اینکه بیداری انسان ها رسالت معلمان است، گفت: دست توانای معلم چشم انداز آینده را ترسیم می کند و علم، روش تفکر، رفتار و اخلاق آموزی را به انسان ها می آموزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، رضا عزتی، امروز(19اردیبهشت)، در آیین تکریم از معلمان نمونه استانی اظهارداشت: گفتمان تحولی و فرهنگ تحول آفرینی در تمام سطوح آموزش و پرورش لرستان اجرایی خواهد شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان مدرسه را جایگاه تحول و نوآوری بیان کرد و افزود: مدرسه در افق ۱۴۰۴ مرکز ثقل برنامه ریزی و سیاست گذاری ها است.

 

وی مدرسه را خانه تحول خواند و گفت: توجه به اهداف تعلیم و تربیت، تفکر محور کردن دانش آموزان و توجه به خلاقیت مهم است.

 

عزتی با بیان اینکه هنر معلمی از بهترین امتیازات جامعه بشری است چراکه معلم با تعلیم و نشر علم، انسان ها را به سوی کمال و پیشرفت سوق می دهد و ندای فطرت را در فضای عالم طنین انداز می کند، ادامه داد: بیداری انسان ها رسالت معلمان است.

 

وی اظهارکرد: دست توانای معلم چشم انداز آینده را ترسیم می کند و علم، روش تفکر، رفتار و اخلاق آموزی را به انسان ها می آموزد.

 

عزتی خاطرنشان کرد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، عبور از گردنه های دشوار بدون توجه به آموزش و پرورش امکان پذیر نیست و براین اساس سرمایه گذاری در تعلیم و تربیت هزینه نبوده بلکه سرمایه گذاری است.

کد خبر 1266314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha