کمپین سلامت روان در مرکز اسلامی «لانارکشر» اسکاتلند راه اندازی شد

مرکز اسلامی «کواتبریج و دوستان اردری» در«لانارکشر» اسکاتلند کمپینی را برای کمک به نیازمندان و افرادی که با مشکلات سلامت روان دست و پنجه نرم می‌کنند، راه اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « dailyrecord»،مرکز اسلامی «کواتبریج و دوستان اردری»در «لانارکشر» اسکاتلند کمپینی را برای کمک به نیازمندان و افرادی که با مشکلات سلامت روان دست و پنجه نرم می‌کنند، راه اندازی کرد.

 

این گروه به عنوان بخشی از هدف خود  که تلاش برای ایجاد جوامع بهتر و قوی‌تر است، حمایت از افراد نیازمند و  مبتلایان به مشکلات روانی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

دکتر عرفان جهانگیر، رئیس مرکز اسلامی «کواتبریج و دوستان اردری» گفت: ما موفق شده‌ایم با یک تیم سلامت روان در «لانارکشر» و بانک‌های مواد غذایی برای جمع‌آوری بودجه و اقلام غذایی همکاری کنیم.

 

وی افزود: ما بودجه‌ای جمع آوری کرده ایم تا به مردم کمک کنیم تلفن‌های همراه داشته باشند تا بتوانند با تیم سلامت روان در تماس باشند.

 

جهانگیر گرفت: بسیار تعجب آور بود که تعداد زیادی از افراد مبتلا به مشکلات سلامت روان به تلفن دسترسی نداشتند، چون بودجه‌ای برای خرید آن نداشتند.

 

رئیس مرکز اسلامی «کواتبریج و دوستان اردری» گفت: ما بسیار خوشحالیم که در این امر شریف مشارکت داشتیم و بازخورد تیم سلامت روان و بیماران بسیار دلگرم کننده بود.

 

وی همچنین گفت: ما قصد داریم به همکاری با جامعه برای رفع نیاز افرادی که نیازمند مواد غذایی هستند و همچنین حمایت از آنهایی که برای ارتباط با قرارهای پزشکی نیاز به کمک دارند، ادامه دهیم.

 

«عرفان جهانگیر» گفت: ما می‌خواهیم از جامعه به خاطر سخاوتمندی در سخت‌ترین زمان‌ها تشکر کنیم و مطمئن هستیم که به عنوان یک جامعه قوی‌تر و بهتر ظاهر خواهیم شد.

کد خبر 1266324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha