ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد پیگیر مشکلات و دغدغه معلولان استان

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ائمه جمعه استان جهت حل مشکلات جامعه معلولان همکاری و هم افزایی لازم را در راستای به حداقل رساندن مسائل این قشر خواهند داشت و پیگیر خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، گردهمایی ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۱۹ اردیبهشت ماه) با مدیرکل سازمان بهزیستی استان در یاسوج برگزار شد.

 

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، اظهار کرد: ائمه جمعه استان جهت خدمت به جامعه معلولان که بندگان عزیز و خاص خداوند هستند، کمک کار خواهند بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین «عبدالرحیم عبودی» افزود: ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت حل مشکلات جامعه معلولان همکاری و هم افزایی لازم را در راستای به حداقل رساندن مسائل این قشر خواهند داشت و پیگیر خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه نکاتی که ائمه جمعه مطرح می کنند از روی دلسوزی است، ادامه داد: ائمه جمعه محل مراجعات مردم بوده و جامعه هدف بهزیستی دفاتر ائمه جمعه را پناهگاه خود می دانند.

 

حجت الاسلام عبودی ضمن تاکید بر اینکه ارتباط ائمه جمعه به معنای نیازمندی آنها به ادارات نیست، خاطرنشان کرد: ائمه جمعه جهت پیگیری مسائل و مشکلات جامعه و همچنین ارائه مشاوره و همکاری جهت حل مشکلات مردم وظیفه خود می دانند که در این راستا هماهنگی های لازم را انجام دهند.
 

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیرکل سازمان بهزیستی استان خواست که موارد و دغدغه های مطرح شده معلولان و جامعه هدف از طرف ائمه جمعه را پیگیری و نتیجه را به ائمه جمعه شهرستان ها اعلام کنند.

 

مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: ائمه جمعه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

محمدکریم آریا حق و حقوق جامعه هدف را یکی از اولویت‌های این سازمان دانست و افزود: معیشت جامعه هدف بهزیستی از دغدغه های مهم بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

وی در این نشست گزارشی از فعالیت ها و وظایف سازمان بهزیستی در استان ارائه کرد و پاسخگوی دغدغه موارد مطرح شده از طرف ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

شایان ذکر است، پیگیری مراکز توانبخشی، توجه به مسکن و معیشت جامعه هدف، پیگیری وام معلولان، بیمه و مشکلات درمانی این قشر، توجه به آسیب های اجتماعی، اعتماد سازی جهت جذب خیرین برای جامعه معلولان، تقویت اعتقادات و انجام کار فرهنگی معلولان، توجه به مسئله طلاق، بحث اورژانس اجتماعی، پرستاری معلولان و .... از جمله دغدغه معلولان در مناطق مختلف بود که ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار مدیرکل بهزیستی استان مطرح شدند.

کد خبر 1266341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha