برگزاری کارگاه های توانمند سازی  ائمه جماعات  مساجد ملایر در راستای  ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

حجت الاسلام نجفی گفت: کارگاه های توانمند سازی ائمه جماعات مساجد ملایر در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شد.

حجت الاسلام روح الله نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و همچنین جهاد تبیین بر اساس منویات و تاکیدات رهبری اداره  تبلیغات اسلامی ملایر نیز برنامه های مختلفی را از سال گذشته تا کنون در این زمینه داشته است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزاری نشست های پرسش و پاسخ  با  موضوع عفاف و حجاب ویژه دانش  آموزان دختر در اداره تبلیغات اسلامی  ، برگزاری دو همایش  عفاف و حجاب و فرزند آوری با دعوت از اساتید برجسته و حضور پر شور بانوان  در شهرستان  و برگزاری پویش ها و محتوا سازی در فضای مجازی را از جمله برنامه های این اداره در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دانست.

وی به اعزام مبلغان و کارشناسان برجسته به مناطق شهری و روستایی با موضوع عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه های توانمند سازی ائمه جماعات و پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی با موضع عفاف و حجاب و کارگاه مخاطب شناسی و چگونگی برخورد با دخنران کم حجاب با حضور یکی از اساتید از مشهد مقدس  ویژه مربیان طرح امین و مبلغین انجام شد .

 حجت الاسلام نجفی برگزاری مسابقات کتابخوانی برای بانوان و برگزاری 17 نشست ویژه  دختران نو نهال و همچنین برگزاری مسابقات نقاشی و رنگ آمیزی ویژه کودکان با موضوع حجاب، برگزاری 160 گفتمان دینی با موضوع عفاف و حجاب در مدارس را از دیگر برنامه ها برشمرد.

 وی اجرای طرح رفیقانه با 18 جلسه با حضور دختران نوجوان در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تجلیل از بانوان محجبه در ادارات و نهادها و کسبه بازار از دیگر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دانست.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ادامه  از حضور دو زوج از کشور هندوستان و اندونزی در ملایر خبر داد و گفت:  16  نشست صمیمانه را در مدارس و مساجد شهری و روستایی  با حضور این دو زوج داشتیم.

وی به  از برگزاری نشست‌های مقايسه جایگاه زن در نگاه غرب و اسلام در ملایر به مدت سه روز اشاره کرد و گفت: این جلسات با حضور خانم فاطمه (آتسوکوهوشینو) بانوی تازه مسلمان شده از کشور ژاپن و نویسنده کتاب تولددر توکیو برگزار شد..

وی بیان کرد : این جلسات در 6 مدرسه ملایر در 16 اریبهشت ماه برای دانش آموزان ، 17 اردیبهشت ماه برای  عموم بانوان در اداره تبلیغات اسلامی و18 اردیبهشت ماه نیز در دانشگاه ملایر برای دانشجویان برگزار شد.

 حجت‌الاسلام نجفی گفت:این جلسات با هدف معرفی جایگاه زن در اسلام و مقایسه زن اسلامی و غربی و پرسش و پاسخ در خصوص معقوله حجاب برگزار شد.

 

کد خبر 1266344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha