تبیین فرهنگ عفاف و حجاب یکی از مهمترین ضروریات جامعه است

حسین ‌میرزایی گفت: تبیین فرهنگ عفاف و حجاب یکی از مهمترین ضروریات جامعه است که باید همه در این رابطه وارد میدان شده و احساس تکلیف کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌میرزایی در ستاد عفاف و حجاب اظهار داشت: تبیین فرهنگ عفاف و حجاب یکی از مهمترین ضروریات جامعه است که باید همه در این رابطه وارد میدان شده و احساس تکلیف کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و‌ حجاب نیازمند عزم همگانی است از همین رو می‌طلبد همه دستگاه‌ های اجرایی و همچنین بخش غیردولتی و مردمی در این خصوص احساس مسئولیت و مشارکت کنند.

 

وی ادامه داد: حساس‌سازی مردم و به ویژه خانواده‌ها در این رابطه بسیار موثر است و این وظیفه تنها متوجه یک یا دو دستگاه نیست و هر یک از بخش‌ها به سهم خود باید در این رابطه تلاش کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، مردمی‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب را لازمه تأثیرگذاری برنامه‌های این بخش دانست و گفت: می‌طلبد تا از گروه‌های دلسوز و دغدغه‌مند از جمله گروه‌های جهادی بهره‌گیری کرد.

 

حسین میرزایی با تاکید بر نظارت بیش از پیش بر اماکن عمومی از جمله مراکز تفریحی، مطب‌های پزشکان، ادارات، باشگاه‌ها به ویژه باشگاه‌های رفتینگ، خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و ورود مسافر و گردشگر به استان نظارت بر رعایت حجاب و شئونات اسلامی باید جدی‌تر دنبال شود.

 

وی افزود: تبعات بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه گریبان‌گیر همه افراد جامعه و به ویژه خانواده‌ها می‌شود از همین رو اگر همگان احساس تکلیف نکنند و حساسیت به خرج ندهند کیان جامعه با تهدید جدی روبرو می‌شود.

 

کد خبر 1266351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha