برپایی نمایشگاه‌های قرآنی برای مقابله با معضلات اجتماعی در جامعه یک ضرورت به ‌شمار می‌رود

حیدری گفت: برپایی نمایشگاه‌های قرآنی و فرهنگی در استان برای گسترش معنویت و مقابله با معضلات اجتماعی در جامعه یک ضرورت به‌شمار می‌رود، اگر ارتباطات قرآنی تقویت شود، بسیاری از معضلات اجتماعی به خودی خود برطرف می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در بازدید از نمایشگاه بزرگ کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فعالان حوزه قرآن در این نمایشگاه به‌صورت خودجوش و دلی شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: شاهد یک فضای معنوی در این نمایشگاه بودیم.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برپایی نمایشگاه‌های قرآنی و فرهنگی در استان برای گسترش معنویت و مقابله با معضلات اجتماعی در جامعه یک ضرورت به‌شمار می‌رود، اگر ارتباطات قرآنی تقویت شود، بسیاری از معضلات اجتماعی به خودی خود برطرف خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه باید با روش‌های هنرمندانه جامعه را به سمت قرآن و معنویت سوق بدهیم، عنوان کرد: حجت‌الاسلام قرائتی یکی از افرادی است که هنرمندانه مسائل قرآنی را برای تمام گروه‌های سنی بیان می‌کند.

 

حیدری با اشاره به اینکه مردم در اتوبوس، مطب پزشکان و سایر صف‌ها زمانی را به‌عنوان فراغت دارند، گفت: می‌توان فرهنگ‌سازی کرد تا مردم از این زمان‌ها برای قرائت قرآن کریم استفاده کنند، خواندن یک صفحه از قرآن کریم در یک روز به فرموده مقام معظم رهبری می‌تواند موثر باشد، البته این کار نیازمند فرهنگ‌سازی است.

 

کد خبر 1266362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha