جشنواره زیر سایه خورشید بزرگترین رویداد فرهنگی و مذهبی در کشور است

احمدی گفت: جشنواره زیرسایه خورشید بزرگترین رویداد فرهنگی و مذهبی در کشور بوده که در لایه ‌های مختلف اجتماعی رخ می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، پیام احمدی در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره زیرسایه خورشید بزرگترین رویداد فرهنگی و مذهبی در کشور است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این جلسه گفت: با توجه به عشق و ارادت مردم استان به ساحت مقدس امام رئوف، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، در برنامه ریزی های ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت، هر شهرستان از استان چهارمحال و بختیاری میزبان یک رویداد فرهنگی می شود.

 

بر اساس این گزارش در ادامه محمدرضا مظاهری گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در استان، اهتزاز پرچم منقش به نام مبارک امام رضا (ع) در گلزار مطهر شهدای گمنام شهرکرد است که با حضور خدام حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در استان، اهتزاز پرچم منقش به نام مبارک امام رضا (ع) در گلزار مطهر شهدای گمنام شهرکرد است که با حضور خدام حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه خادمان حرم رضوی ۳۱ اردیبهشت ماه جاری وارد استان می شوند افزود: برنامه استقبال از کاروان «زیرسایه خورشید» در شهرکرد برگزار می شود.

 

مظاهری ادامه داد: دیدار با حجت الاسلام نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از دیگر برنامه های خادمان حرم مطهر رضوی در استان است.

 

کد خبر 1266364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha