حمایت ویژه شهرداری شاهدیه از طرح های با محوریت خانواده

میرنژاد از حمایت ویژه شهرداری شاهدیه از طرح های با موضوع خانواده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، سید علی میرنژاد شهردار شهر شاهدیه یزد در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات این شهرداری در حمایت از خانواده ها گفت: ما به منظور حمایت از حریم خانواده فعالیت های مختلف فرهنگی را انجام داده ایم که ایجاد پارک خانواده، ایجاد بوستان خانواده به مساحت 4 هزار متر مربع، حمایت از طرح های مربوط به خانواده را دنبال کرده ایم.

 

وی افزود: بوستان خانواده در شهر شاهدیه با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال و همچنین بوستان بانوان به مساحت شش هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال انجام شده است که مورد حمایت خانواده ها نیز قرار گرفته است.

 

میرنژاد گفت: حمایت از طرح های بومی محلی و فرهنگی نیز در دستور کار ما قرار گرفته است که نمونه آن را در زمین فعالیت های قرآنی و کانون های مساجد شاهد هستیم.

 

شهردار شاهدیه گفت: متاسفانه نداشتن حریم شهری ما را با مشکلاتی روبرو کرده است ولی با توجه به ظرفیت هایی که در شهر داریم امیدواریم بتوانیم با همکاری دستگاه های مختلف شهری این مشکلات را کاهش دهیم.

 

میرنژاد گفت: تعداد 500 کارگاه تولیدی و نساجی در شاهدیه مستقر است و اگرچه فرصتی برای اشتغال در منطقه است اما چالش هایی را نیز در پیش رو داشته است که بایستی برای انها نیز برنامه ریزی داشته باشیم تا همراه با چالش های زیست محیطی نباشیم.

 

وی ادامه داد: متاسفانه آلایندگی صنایع مستقر در دشت یزد-اردکان  و شهرک صنعتی از دیگر چالش های ما است که هنوز تمهیداتی از سوی استان در این خصوص اندیشیده نشده است و امیدواریم برنامه ریزی مناسبی درا ین زمینه داشته باشیم.

 

شهردار شاهدیه گفت: بافت تاریخی شاهدیه در سال 1400 به ثبت رسیده است که مسئولان مدیریت شهری به احیا، حفظ و مرمت این بافت تاریخی اهتمام ویژه ای دارند.

 

وی بیان کرد: به دنبال ایجاد محورهای پیاده‌رو و ماشین‌رو با هدف حفظ و حراست و البته معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری شاهدیه هستیم.

کد خبر 1266372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha