جشنواره رسانه ای «ایران جوان» برگزار می شود

کشاورز گفت: جشنواره رسانه ای «ایران جوان» با موضوع جوانی جمعیت برگزار می شود.

محمد کشاورز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین در خصوص برگزاری جشنواره رسانه ای «ایران جوان» گفت: جشنواره رسانه ای «ایران جوان» با موضوع جوانی جمعیت برگزار می شود که برای این منظور نشست مشترکی با مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین داشتیم.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: در این نشست باتوجه به نقش رسانه‌ها در بحث جمعیت، چالش‌های پیش‌ رو و اهمیت فرهنگ‌سازی در باروری، برگزاری این جشنواره مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی عنوان کرد: همچنین در این نشست تعامل روابط عمومی‌ های استان با رسانه‌ ها، جشنواره تولیدات رسانه‌ ای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با محوریت جهاد تبیین و مشارکت بسیج رسانه در برگزاری جشن روز روابط عمومی هم مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

 

کشاورز در ادامه با اشاره به محورهای جشنواره افزود: در برگزاری این جشنواره بسیج رسانه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همکاری دارند که محورهای این جشنواره هم شامل تقویت هویت مادری، تحکیم خانواده و تقویت نشاط، تک فرزندی و عوارض آن، مقابله با سقط جنین، ناباروری، ترویج ازدواج به هنگام و جوانی جمعیت می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: جشنواره رسانه ای «ایران جوان» در بخش‌های خبر، گزارش، تحلیل، مصاحبه و غیره در هفته ملی جمعیت برگزار خواهد شد.

کد خبر 1266375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha