خدمت به مردم رویکرد شورای قضایی است

حجت الاسلام شهواری با بیان اینکه خدمت به مردم مهم ترین رویکرد شورای قضایی است، افزود: یکی از مسائل و برنامه‌های دادگستری دادرسی الکترونیک است که زیرساخت های آن فراهم شده و بایستی به نهایت خود برسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری امروز در جلسه شورای قضایی استان اظهار داشت: فعالیت دادگستری و سازمان های تابعه برنامه محور است.

 

وی با اشاره به اهمیت فعالیت شورای قضایی، بیان کرد:خدمت به مردم و  تلاش برای تحقق برنامه ها در یک بازه زمانی و بطور مستمر از اهداف و رویکردهای این شورای قضایی است.

 

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه برخی از برنامه‌ها نقطه تلاقی در سازمانهای مختلف تابعه دارند و برنامه ها بایستی متوازن پیش بروند، گفت: ملاک ارزیابی در پایان کار میزان تحقق برنامه های تحولی و ابلاغی است که بایستی در این راستا تمام تلاش و کوشش خود را به کار گیریم.

 

حجت الاسلام شهواری تاکید کرد: هر یک از سازمان های تابعه برنامه هایی دارند که بایستی به دقت اجرا شود، یکی از چیزهایی که بایستی به صورت جدی پیگیری شود مسئله حد نگاری است و لازم است که در این راستا موانع شناسایی و با هماهنگی و همکاری همه دستگاه ها به سرعت رفع شوند.

 

رئیس شورای قضایی استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه معیشت مردم مسئله ای بسیار مهم است، افزود: سازمان تعزیرات بایستی برای جلوگیری از مشکلات حوزه خود برنامه محور بوده و برای هر مسئله ای برنامه ریزی کرده و آنها را به خوبی اجرا نماید.

 

وی شورای قضایی را شورایی برای خدمت به مردم و تحقق ماموریت های قوه قضاییه دانست و افزود: یکی از مسائل و برنامه‌های دادگستری دادرسی الکترونیک است که زیرساخت های آن فراهم شده و بایستی به نهایت خود برسد.

 

شهواری در ادامه خطاب به دادستان مرکز استان، گفت: بایستی نظارت بیشتری بر ورود افراد به زندان صورت بگیرد و دادسرا ها در صدور قرارهای منتهی به بازداشت دقت و نظارت جدی و کافی داشته باشند.

 

 

 

کد خبر 1266482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha