شبکه ‌سازی تشکل‌های دینی در اجرای برنامه های مردمی دهه کرامت ضرورت دارد

احمدی بر شبکه‌ سازی تشکل‌های دينی و استفاده از همه ظرفيت‌ های استان چهارمحال و بختیاری در اجرای ويژه ‌برنامه‌های دهه کرامت تاکيد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، پیام احمدی در ششمین نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان چهارمحال و بختیاری که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، بر شبکه سازی تشکل های دینی و استفاده از همه ظرفیت های استان در اجرای ویژه برنامه های دهه کرامت تاکید کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این ظرفیت ها باید برای تمام طول سال هم برای اجرای فعالیت های فرهنگی هنری آماده نگه داشته شود.

 

بر اساس این گزارش در ادامه محمدرضا مظاهری گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در استان، اهتزاز پرچم منقش به نام مبارک امام رضا (ع) در گلزار مطهر شهدای گمنام شهرکرد است که با حضور خدام حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت همه دستگاه های استان برای پرشکوه برگزار کردن ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در استان ضرورت دارد.

 

دبیر اجرایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت چهارمحال و بختیاری افزود: برنامه استقبال از کاروان «زیرسایه خورشید» در شهرکرد برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش در ادامه محسن کاووسی با اشاره به اینکه امسال خادمان حرم مطهر رضوی در برنامه های همه شهرستان ها حضور خواهند داشت، افزود: غبارروبی و عطرافشانی، اهدای گل و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار مطهر شهدا از جمله برنامه های کاروان «زیرسایه خورشید» در استان است.

 

مسئول شبکه جوانان رضوی در چهارمحال و بختیاری، عیادت از بیماران در بیمارستان های استان و شرکت در جشن های مردمی مساجد و با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد را از دیگر ویژه برنامه های کاروان «زیرسایه خورشید» در استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

 

کد خبر 1266506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha