کازان میزبان چهاردهمین اجلاس «روسیه- جهان اسلام»

چهاردهمین دوره اجلاس «روسیه - جهان اسلام» با حضور نمایندگان روسیه و کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به زودی در کازان پایتخت جمهوری تاتارستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آناتولی، چهاردهمین دوره اجلاس «روسیه - جهان اسلام» با مشارکت خبرگزاری آناتولی به عنوان شریک رسانه‌ای جهانی و جمعی از نمایندگان اقتصادی روسیه و کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی از 28 تا 30 اردیبهشت 1402 مطابق با 18 تا 20 می 2023 در کازان پایتخت جمهوری تاتارستان در فدراسیون روسیه برگزار می شود.

 

هدف از برگزاری چهاردهمین دوره این اجلاس، تقویت روابط تجاری، اقتصادی، علمی، فناوری، اجتماعی و فرهنگی بین روسیه و کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی است.

 

این اجلاس همچنین گسترش سرمایه گذاری اسلامی و صنعت حلال در روسیه و گشودن بازارهای جدید و کشف فرصت‌های اقتصادی را دنبال می کند.

 

قرار است در این جلاس نمایندگان سازمان‌های بین المللی و نهادی عمومی و مالی و مسئولان سفارت‌ها و سیاستمداران و سرمایه گذاران و بازرگانان گردهم آیند.

 

نزدیک به 200 فعالیت با عنوان‌های مختلف در اجلاس برگزار می شود تا فرصتی را برای بازرگانان شرکت کننده به منظور یافتن شرکای تجار، مالی و فنی و ورود به بازارهای جدید و جذب سرمایه گذاری فراهم کند.

 

در سیزدهمین دوره این اجلاس بیش از شش هزار نفر از 64 کشور شرکت کردند.

کد خبر 1266588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha