فرمانده جدید انتظامی آذربایجان شرقی معرفی شد

مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی استان ‌آذربایجان شرقی با حضور سردار رادان در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، در این مراسم که امروز با حضور فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ضمن قدردانی از خدمات سردار حسین عبدی، فرمانده پیشین انتظامی آذربایجان شرقی، سردار علی محمدی به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی استان معرفی شد.

«عابدین خرّم» استاندار آذربایجان شرقی در آیین معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی، با اشاره به نقش اساسی فراجا در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه، اظهار کرد: فرماندهی انتظامی با تمام شئون زندگی مردم در ارتباط است و اقشار مختلف مردم نیز قدر تلاش‌های نیروهای تلاشگر این مجموعه را می‌دانند.

وی با بیان اینکه امنیت ساده به دست نمی‌آید و نمی‌توان آن را دست کم گرفت، افزود: همه ابعاد جامعه متاثر از امنیت بوده و تامین آن در کشوری به وسعت ایران اسلامی با فشارهای دشمنان و بدخواهان، هزینه‌بردار است.

خرّم خاطرنشان کرد: جوانان عزیز ما در مجموعه انتظامی کشور جان خود را فدا می‌کنند تا ما در امنیت زندگی کنیم و شاهدیم که هر هفته فضای جامعه با حضور شهیدان گران‌قدر این مجموعه عطرآگین می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد در دوره جدید فرماندهی انتظامی کشور و استان، شاهد تحولات اساسی در این مجموعه امنیت‌آفرین و ارتقای شاخص‌های امنیت جامعه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی جزو هفت استانی بود که در دوره پس از کرونا پذیرای بیشترین مسافر و گردشگر بود و در سایه تلاش‌های ماموران انتظامی امنیت آنان به بهترین نحو ممکن تامین شد.

کد خبر 1266661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha