برپایی جلسات روضه و عزاداری مصداق تعظیم شعائر دینی است

حجت الاسلام فاطمی بر برگزاری مراسمات و گرامیداشت ایام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) تاکید کرد و گفت: برپایی جلسات روضه و عزاداری برای ائمه اطهار (علیهم السلام) مصداقی از تعظیم شعائر دینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «سید ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه ۲۲ اردیبهشت) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت امام صادق(علیه السلام)، گفت: اصول و احکام و فقه امروز ما مدیون تلاش های این امام همام بوده است.

 

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: امام صادق(علیه السلام) ۳۰ سال از عمر گرانقدر خویش را صرف تبلیغ و گسترش مذهب تشیع کرده و شاگردان بسیاری را تربیت کردند.

 

وی بر برگزاری مراسمات و گرامیداشت ایام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) تاکید و اظهار کرد: برپایی جلسات روضه و عزاداری برای ائمه اطهار (علیهم السلام) مصداقی از تعظیم شعائر دینی است.

 

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به سالروز تشکیل رژیم غاصب اسرائیل اشاره و تصریح کرد: این رژیم اشغالگر در میانه های دو جنگ جهانی با گسیل یهودیان به سرزمین فلسطین پایه ریزی شد و امروز با زور و اشغالگری بخشی از این سرزمین را از آن خود کرده اند.

 

حجت الاسلام فاطمی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب در سال ۵۷ معادلات جهانی درباره اسرائیل پیچیده شد و ملت های مسلمان و غیر مسلمان علیه ظلم این رژیم به پا خواستند، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز ملت فلسطین با موشک حملات اسرائیل را پاسخ می دهد و جوانان آن باکی از شهادت ندارند.

 

 

کد خبر 1266733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha