مطالبه‌گری از مصادیق امر به معروف است

حجت‌الاسلام محمدیان، با بیان اینکه مطالبه‌گری از مصادیق امر به معروف است گفت: باید تقویت روحیه مطالبه‌گری در جامعه صورت گیرد تا بُت‌ها در جامعه شکسته شوند.

حجت‌الاسلام محمدیان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان اظهار کرد: تبیین امر به معروف و نهی از منکر و اهتمام به این واجب الهی ضرورت دارد.

 

امام جمعه موقت اندیمشک، با بیان اینکه مطالبه‌گری از مصادیق امر به معروف است افزود: باید تقویت روحیه مطالبه‌گری در جامعه صورت گیرد تا بُت‌ها در جامعه شکسته شوند.

 

وی با اشاره به برگزاری همایش‌هایی در شهرستان اندیمشک با هزینه‌های سنگین اذعان کرد: این موضوع حق مردم است تا بدانند اعتبار و ردیف هزینه‌کرد این برنامه‌ها از کجا تأمین می‌شود.

 

حجت‌الاسلام محمدیان، تصریح کرد: توصیه می‌شود با توجه به کمبودها و مشکلات اقتصادی مردم، مسئولان نسبت به هزینه‌کرد اضافی از بیت‌المال مسلمین پرهیز کنند.

 

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به اندیمشک و تأکید وی بر تکمیل کارخانه سیمان عنوان کرد: مسئولان در فرایند جذب نیروی کار در چنین طرح‌های اشتغالزایی به‌صورت باندی و حزبی عمل نکنند چرا که موجبات ناامیدی مردم از انقلاب را فراهم می‌آورند.

 

امام جمعه موقت اندیمشک، خاطر نشان کرد: مشکل کم آبی مردم بخش الوارگرمسیری با وجود سه سد مهم در این شهرستان، چنین مشکلی حق این مردم محروم نیست و مسئولان باید توجه بیشتری به این منطقه محروم داشته باشند.

کد خبر 1266765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha