امام راحل چهره درخشان و پرنور تاریخ اسلام است/دستگاههای کردستان برای سالگرد ارتحال امام احساس مسئولیت کنند

رمضانی گفت: امام راحل چهره درخشان و پرنور تاریخ اسلام است که بعد از پیامبر اکرم(ص) بعد از قرن‌ها به پا خواست و ندای اسلام‌خواهی و توحید را سرداد و ابرقدرت‌های پوشالی پشت طاغوت را به شکست کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری کردستان در جلسه هماهنگی سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و گرامیداشت چهل و یکمین سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در ایام پیش‌رو دهه کرامت که از ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و تا میلاد حضرت امام رضا(ع) ادامه دارد برنامه‌های مختلفی توسط ادارات فرهنگی استان اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه امسال باید برنامه‌های ارتحال در استان به صورت ویژه برگزار شود، افزود: باید برنامه‌ها به صورت جدی برنامه‌ریزی شود و از دستگاههای اجرایی انتظار می‌رود هماهنگی لازم در استان انجام دهند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان همچنین به ۲۲ ارذیبهشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان پرداخت و گفت: این سفر برکاتی از جمله عمران و آبادانی را در پی داشت و همه ادارات باید دستاوردهای سفر معظم‌له به کردستان را از طریق رسانه‌ها منعکس کنند.

 

رمضانی یادآور شد: امام راحل چهره درخشان و پرنور تاریخ اسلام است که بعد از پیامبر اکرم(ص) بعد از قرن‌ها یک نفر به پا خواست که ندای اسلام‌خواهی و توحید را سرداد و ابرقدرت‌های پوشالی پشت طاغوت را به شکست کشید و آن یک نفر امام راحل بود که حکومت اسلامی را بنا نهاد.

 

وی تصریح کرد: باید سالگرد ارتحال این شخصیت را به خوبی برگزار کنیم و همه دستگاهها باید در این راستا باید اقدام کنند.

 

وی اضافه کرد: اعزام سه هزار زائر کردستانی به تهران برای مراسم ارتحال امام نیازمند همراهی همه دستگاههاست و در اعزام زائران باید برنامه‌ای  مبتنی بر امام خمینی شناسی با خلاقیت ویژه‌ای در نظر گرفته شود و در خصوص شخصیت دینی و سیاسی امام همایش و برنامه‌هایی جدای از بحث اعزام باید برگزار شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان، اجرای مسابقات مرتبط در خصوص اندیشه‌های امام طراحی، تبلیغات محیطی توسط شهرداری و استفاده از ظرفیت ماموستاها و مبلغین در هر اتوبوس کاروان اعزامی به مرقد امام را نیز مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 1266856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha