حداکثر استفاده را از برنامه های دهه کرامت برای ایجاد شور و نشاط  در جامعه داشته باشیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه از نظر محتوایی روی شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها کار شود، گفت: حداکثر استفاده را از برنامه های دهه کرامت برای ایجاد شور و نشاط در جامعه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، علی سرگزی در دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه کرامت سیستان و بلوچستان در زاهدان به روز شمار دهه کرامت اشاره  کرد و بیان داشت: امسال دهه کرامت از حساسیت خاص برخوردار است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه در دهه کرامت با برنامه ریزی خلاقانه در خدمت دختران جامعه باشیم، یادآور شد: حداکثر استفاده را از دهه کرامت برای ایجاد شور و نشاط جامعه داشته باشیم.

 

سرگزی خواهان تبیین شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها در دهه کرامت شد، گفت: از نظر محتوایی روی شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها کار شود.

 

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی برای برگزاری باشکوه برنامه ها و جشن های دهه کرامت پای کار باشند، افزود: اجرای طرح نذر شادی، راه اندازی کارناوال شادی و اجرای گروه سرود در میادین و پارک ها از جمله برنامه های دهه کرامت در سیستان و بلوچستان است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جلسه نهایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان را در هفته جاری با حضور آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در زاهدان خواهیم داشت.

 

 

کد خبر 1266871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha