تجلیل از مدیر کانون تخصصی مهدویت در اجلاسیه کشوری نماز به عنوان امام جماعت برتر استان کرمان

مجید خوبی زاده گفت: حجت الاسلام محمد تقی سعیدی مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان است که در اجلاسیه کشوری نماز به عنوان امام جماعت برتر استان کرمان معرفی و تجلیل شد.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: حجت الاسلام محمد تقی سعیدی مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان است که در اجلاسیه کشوری نماز به عنوان امام جماعت برتر استان کرمان معرفی و تجلیل شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: یکی از فعالیت های کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان با مدیریت حجت الاسلام سعیدی اجرای طرح های تشویقی برای دانش آموزان است تا با نماز مانوس شوند و همچنین آموزش قرائت صحت نماز است.

 

وی بیان کرد: در راستای طرح پیوند مسجد و مدرسه، طرح نور چشم از سوی آموزش و پرورش ارائه شد که حجت الاسلام سعیدی با اجرای این طرح به نحو مطلوب توانست یکی از امامان جماعت برتر اجلاسیه کشوری نماز انتخاب شود.

خوبی زاده ابراز کرد: طی مراسمی با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت احمد ابن موسی (شاهچراغ ) در شیراز با اعطای لوح سپاس از زحمات این روحانی جوان و فعال در عرصه نماز تجلیل شد.

کد خبر 1266872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha