اردو تربیتی ویژه فعالان فرهنگی کانون جعفربن محمد(ع) بجنورد

مدیر کانون فرهنگی و هنری جعفربن محمدعلیه السلام بجنورد از برگزاری اردوی تربیتی ویژه فعالان فرهنگی و همراهان برگزاری برنامه های ویژه این کانون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «محمد جواد یزدانی» با اعلام این خبر گفت: جمعی از فعالان فرهنگی و نوجوانان این کانون که در برگزاری برنامه های ویژه همچون تشکیل و اعزام کاروان شادی فرهنگی در ایام میلاد حضرت امیر المومنین علیه السلام و نیز ایام نیمه شعبان به مناطق روستایی استان، نقش محوری داشتند، در اردویی یک روزه به مقصد منطقه گردشگری و زیارتی ایوب پیغمبر علیه السلام شهرستان بجنورد گرد هم آمدند.


 مدیر کانون حضرت جعفر بن محمد علیه السلام حوزه علمیه امام صادق علیه السلام  بجنورد، اضافه کرد: برگزاری دورهمی هیئتی و قرائت زیارت عاشورا، نشست بصیرتی و فرهنگی  و نیز کوهپیمایی به مقصد قله "می سی نو" و حضور در محیط تفریحی چشمه آب گرم ایوب(ع) از برنامه های اصلی این اردو می توان نام برد.
 

حجت الاسلام یزدانی، اضافه کرد: حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی نیز در این اردو همراه نوجوانان و جوانان حاضر بود.


وی به دیگر برنامه های تربیتی و آموزشی  این کانون ویژه اعضای آن اشاره کرد و از برگزاري جلسات ورزش باستاني زورخانه اي سه روز در هفته با هدف تندرستي و و تمرین خوی پهلوانی، بين اعضا کانون خبر داد.



وی همچنین به برنامه ریزی و اجرای  نشست بصيرتي تبيين جايگاه والاي معلم در این کانون نیز اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام «علي اکبر رستمي» از اساتيد دانشکاه رضوي، نکات آموزشي و تبييني را در اين کارگاه براي حاضران بازگو کرد.

کد خبر 1266914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha