نشست عمومی مجمع خیرین بنیاد دِعبِل خُزاعی استان لرستان برگزار شد

رضایی پور گفت: نخستین نشست عمومی مجمع خیرین هیات و حامیان نمایندگی بنیاد دِعبِل خُزاعی استان لرستان برگزار شد.

مسلم رضایی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در آستانه ایام شهادت ششمین امام همام، حضرت امام جعفر صادق(ع) و در راستای اجرای برنامه های حمایتی از هیئات های مذهبی، ستایشگران اهل بیت (ع) و فعالان فرهنگی مذهبی، اولین جلسه عمومی مجمع خیرین هیات و حامیان نمایندگی بنیاد دِعبِل خُزاعی استان لرستان، در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

 

مسئول نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی استان لرستان افزود: این جلسه با حضور جمعی از مبلغین، مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع)، پیرغلامان حسینی(ع)، کسبه و بازاریان و خیرین نیک اندیش خواهر و برادر،‌ در فضایی معنوی و صمیمی برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بنیاد دعبل خزاعی در راستای جایگاه والا و اجتماعی ستایشگران به ویژه پیرغلامان اهل بیت (ع) و تکریم از مقام نوکری این عزیزان در ساحت مقدس حضرت سید الشهدا (ع) بر تلاش می کند.

 

رضایی پور در ادامه به تشریح اهداف مجمع خیرین هیات در محور های حل مشکلات و آسیب های جامعه هدف پرداخت و اظهار کرد: ارائه خدمات رفاهی و معیشتی به جامعه ستایشگری و نحوه تامین منابع پایدار برای پوشش بیمه تامین اجتماعی ستایشگران اهل بیت(ع) از برنامه های مهم بنیاد دعبل خزایی در استان است.

 

وی ادامه داد: در این جلسه،  از کارت های عضویت تعدادی از اعضای مجمع خیرین هیات استان لرستان، رونمایی شد.

 

رضایی پور افزود: همچنین در این جلسه با حضور جمعی از مبلغین، مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع)، پیرغلامان حسینی(ع)، کسبه و بازاریان و خیرین نیک اندیش خواهر و برادر،‌ در فضایی معنوی و صمیمی در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، مداح پیشکسوت و پیرغلام اباعبدالله الحسین (ع) حاج سید مصطفی موسوی مدیر مجمع الذاکرین خرم آباد و کربلایی حجت کرم الهی مداح هیات یل ام البنین (س) خرم آباد، ذکر توسلی به ساحت حضرت امام جعفر صادق (ع) داشتند.

 

وی اظهار کرد: همچنین در ادامه این جلسه حاضرین و مدعوین جلسه، به ارائه پیشنهادات و راهکارهای خود حوزه های مختلف پرداختند.

کد خبر 1266961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha