برگزاری جشن روز دختر در سراسر استان مرکزی

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه کرامت گفت: جشن روز دختر در سراسر استان مرکزی برگزار می شود.

حجت الاسلام هادی خلیلی، با اشاره به اهمیت ترویج و تبیین فرهنگی دینی و اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی، گفت: ما باید از هر فرصتی برای ترویج، اشاعه و تبیین فرهنگ و معارف دینی و اسلامی بهره بگیریم.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه ایام دهه کرامت فرصت مناسبی برای این مهم است، افزود: در دهه کرامت، جشن روز دختر در نقاط مختلف شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه دهه کرامت از ۳۱ اردیبهشت، میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها آغاز و تا ۱۰ خرداد، میلاد امام رضا علیه السلام ادامه دارد، بیان کرد: جشن روز دختر در نقاط مختلف شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود.


حجت السلام خلیلی همچنین با بیان اینکه برای ایام دهه کرامت 5 هزار برنامه ترتیب داده شده است، ادامه داد: در دهه کرامت بیش از 5 هزار برنامه در سطح شهر‌ها و روستاها، مدارس، دانشگاه ها، مساجد و امامزادگان استان مرکزی با حضور اقشار مختلف مردم اجرا می‌شود.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به برنامه ازدواج دانشجویی در این ایام اشاره کرد و گفت: برگزاری با شکوه جشن روز دختر، برپایی ازدواج دانشجویی، ایجاد غرفه‌های نمایشگاهی و صلوات خاصه امام رضا علیه السلام از جمله برنامه های شاخص این ایام هستند.


 وی تبیین و ترویج سیره و منش امام رضا(ع) و حضرت معصومه سلام الله علیها در جامعه را امری ضروری دانست و اظهار کرد: در این دهه سیره و روش زندگی ائمه اطهار از جمله حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام توجه جدی شده و ترویج می‌شود

کد خبر 1266963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha