نوک پیکان دشمن به سمت روحانیت است

قناعت با اشاره به اینکه نوک پیکان دشمن به سمت روحانیت است، گفت: اگر ضعفی در قوای سه گانه به ویژه در دولت دیده می‌شود ولی متاسفانه در کشور و شبکه‌های معاند نوک انگشتان به سمت روحانیت است که باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت- استاندار خراسان جنوبی - عصر امروز یک‌شنبه(۲۴ اردیبهشت) در آیین تجلیل از اساتید و مبلغین برتر استان اظهار کرد: اگر ضعفی در قوای سه گانه به ویژه در دولت دیده می‌شود ولی متاسفانه در کشور و شبکه‌های معاند نوک انگشتان به سمت روحانیت است که باید پاسخگو باشند در حالی که آنان به لحاظ قانونی وظیفه‌ای برای پاسخگویی ندارند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن می‌داند که کجا را هدف قرار دهند تا نظام اسلامی را ساقط کند، افزود: روحانیتِ انقلابی بودند که با هدایتگری خود کمک کردند که انقلاب اسلامی شکل گرفت و پیروز شد و بعد در بحث مقابله با گروهک‌ها و تجزیه‌طلب‌ها و دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند.

 

قناعت با اشاره به اینکه روحانیت نقش هدایت فکری، دینی، سیاسی و بصیرت‌افزایی جامعه را بر عهده دارند، گفت: مسئله عمامه‌پرانی برخی افراد کار تصادفی نیست بلکه اقدامی هدفمند برای تخریب جایگاه روحانیت است.

 

استاندار خراسان جنوبی به نقش روحانیون در دعوت مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی‌ها مختلف از جمله ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: راهپیمایی‌ها و حضور پررنگ مردم در مراسمات ملی و مذهبی و تشییع پیکر شهدا از جمله رفراندم‌های جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی یادآور شد: در هیچ جای دنیا هیچ حکومتی بعد از پیروزی رفراندوم و همه‌پرسی برای روی کار بودنش به جزء جمهوری اسلامی ایران برگزار نکرده است.

 

قناعت با اشاره به اینکه شاهد برنامه هدفمند دشمن هستیم که نوک پیکان آن به سمت روحانیت است، تصریح کرد: اما علی‌رغم تبلیغات گسترده دشمن به ندرت شاهد عمامه‌پرانی و بی‌احترامی به روحانیت هستیم‌ چون مردم ما هنوز انقلابی و متدین هستند.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نظام و انقلاب مدیون خون شهدا است که روحانیون آنان را تربیت کردند، گفت: جریان انقلابی بود که دفاع مقدس را مدیریت کرد و یکی از اشتباهات بزرگ ما این بود که بعد از جنگ مدیریت اقتصادی و اجرایی کشور را دست جریان انقلابی ندادیم.

 

 

 

 

 

کد خبر 1266982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha