تربیت ۴۰۰۰ حافظ قرآن در موسسه «الهادی(ع)»/ آغاز ثبت‌نام یازدهمین دوره تخصصی حفظ قرآن

مدیرعامل مؤسسه قرآنی فرهنگی دارالتحفیظ الهادی علیه السلام با اشاره به تربیت چهار هزار حافظ قرآن کریم در این موسسه از آغاز نام نویسی یازدهمین دوره آموزشی حفظ تخصصی قرآن خبرداد.

 

محمدرضا قلیچ خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، از آغاز نام نویسی یازدهمین دوره آموزشی حفظ تخصصی قرآن در مؤسسه قرآنی الهادی(ع) خبرداد و گفت: علاقه مندان به حفظ قرآن می توانند در استان فارس چنانچه از شهرهای شیراز، جهرم، مهر و بختگان هستند و همچنین در دیگر استان ها از شهرهای بندرعباس، تهران، قم و اصفهان در این دوره ها ثبت نام کنند. 

 

مدیرعامل مؤسسه قرآنی فرهنگی دارالتحفیظ الهادی علیه السلام افزود: مهلت ثبت نام در دوره های تخصصی حفظ قرآن این مجموعه ۱۰ خرداد ماه است و متقاضیان با شرایط سنی حداقل ۱۱ سال می‌توانند با ارسال عدد ۱۱۴ به شماره 09910991791 در این دوره ها ثبت نام کنند. 

 

وی همچنین به طرح های آموزشی موسسه پرداخت و گفت: دوره های حفظ قرآن این مجموعه در طرح های یکساله(غیرشبانه روزی)، دوساله، سه ساله برگزار می شود و دانش آموزان به صورت ۴ یا ۵ ساله موفق به حفظ کل قرآن می‌شوند، 

 

قلیچ خانی ادامه داد: دوره های آموزشی این مجموعه به صورت روزانه و حضوری است و فقط در سه شهر تهران، قم و اصفهان کلاس ها به صورت آنلاین و مجازی برگزار می‌شود. 

 

وی با اشاره به اینکه موسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی علیه السلام با حدود ۱۰ سال فعالیت موفق به تربیت قریب به ۲۵۰ مربی قرآن، بیش از ۳۱۰ حافظ کل قرآن و چهار هزار نفر حافظ اجزاء شده است، اظهار کرد: همچنین قرآن پژوهانی از کشورهای آمریکا، آلمان، ترکیه، پاکستان و عراق در دوره های حفظ و مفاهیم کاربردی این مجموعه شرکت کرده اند.

کد خبر 1266993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha