افتتاح ۴۰ پروژه فناوری و توسعه ای صدا و سیمای خراسان جنوبی

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز ۴۰ پروژه فناوری و توسعه ای صدا و سیمای خراسان جنوبی به بهره برداری رسید، گفت: در این راستا ۳۶ ایستگاه دیجیتال در شهرهای زیرکوه، درمیان، بیرجند، قاین، طبس و خوسف افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علیرضا آیینه دار ظهر امروز (۲۴ اردیبهشت) در مراسم افتتاح رسمی پروژه های بزرگ فناوری و توسعه ای صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز حدود ۴۰ پروژه به صورت رسمی به بهره برداری خواهد رسید.

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی بیان کرد: ۳۶ ایستگاه دیجیتال در شهرهای درمیان، زیرکوه، بیرجند، قاین و خوسف و طبس افتتاح می شود و با بهره مندی این ایستگاه ها ۴۵ روستا به جمع روستاهای بهره مند از شبکه دیجیتال خواهند پیوست.

 

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی تاکنون فاقد خودروی سیار SNG بوده است، افزود: لذا با همت مسئولان با اعتبارات بالایی دارای واحد سیار SNG شده ایم و سرویس دهنده به سایر استان ها شده ایم.

 

آیینه دار عنوان داشت: با استفاده از این واحد، سه برنامه تاکنون پوشش داده ایم که دو برنامه مرتبط با شهدای گرانقدر بوده است و بنابر درخواست استان خراسان رضوی بحث مراسم تشییع شهید غیرت از خراسان جنوبی به روی آنتن رفت.

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با اشاره به واحد سیار رادیویی گفت: سال گذشته تصمیم گرفته شد تا این واحد احیا شود و با تامین اعتبارات امروز شاهد سرویس دهی و بهره برداری این واحد با دو قابلیت مهم خواهیم بود.

 

وی بیان کرد: صدا و سیما مرتب باید در حال به روزرسانی باشد و خراسان جنوبی امروز به عنوان یک قطب آموزشی در کشور مطرح است و شاهد حضور علاقمندان و همکاران از سایر استان ها خواهیم بود.

 

آیینه دار با بیان اینکه ۹۵ ایستگاه دیگر در خراسان جنوبی باید به دیجیتال تبدیل شوند، افزود: ۲۸ نقطه در خراسان جنوبی وجود دارد که فاقد هر گونه پوشش صدا و سیما است و امیدواریم بتوانیم این پرونده دیجیتال را در استان ببندیم.

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در پایان گفت: سازمان صدا و سیما به صورت رایگان به مردم خدمات رسانی می کند و بحث HD سازی و کیفیت سازی امیدواریم در سطح خراسان جنوبی اجرایی شود.

 

 

کد خبر 1267022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha