نخستین بوستان فرهنگ و هنر در شهرکرد احداث می شود

آیین ساخت نخستین بوستان (پارک) فرهنگ و هنر شهرکرد امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان، جمعی از مدیران چهارمحال و بختیاری و اعضا شورای شهر و هنرمندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، احمد راستینه در آیین ساخت نخستین بوستان (پارک) فرهنگ و هنر شهرکرد اظهار داشت: فراهم کردن عرصه از سوی دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر یک حرکت مثبت و مطلوب برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: عرصه از دولت و سرمایه از بخش خصوصی با همکاری دولت و بخش خصوصی حرکت خوبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر است.

 

وی گفت: یکی از مهمترین ابزارهای قدرت هر کشوری، هویت فرهنگی است و فرهنگ و هنر از مهمترین مولفه‌های است که هویت ما را برای نسل آینده تثبیت کند و نقطه‌ای که دشمن همین جا به مبارزه آمده است تا سبک ایرانی اسلامی را هدف قرار دهد.

 

راستینه با تبریک روز شهرکرد اظهار داشت: عملیات تقاطع غیر همسطح چهارراه طالقانی شهرکرد نیز با حضور بخش خصوصی اجرا می‌شود و امیدوار است با بخشی از بار ترافیک در مرکز استان در این محور رفع شود.

 

بر اساس این گزارش در ادامه پیام احمدی نیز گفت: این نخستین طرح است که با مشارکت بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر شهرکرد ایجاد می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در شهرکرد زیرساخت‌های حداقلی در بخش فرهنگ و هنر فراهم است اما برخی از زیرساخت‌ها از جمله وجود نگارخانه برای نمایش آثار هنرهای تجسمی کمبود وجود دارد و نیازمند توسعه بیشتر است.

 

وی تصریح کرد: این مجموعه در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر به صورت مشارکتی با بخش خصوصی اجرا می شود.

 

کد خبر 1267045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha