برنامه های اوقاف و امور خیریه در دهه کرامت اعلام شد

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: مراسم بزرگداشت دهه کرامت در بقاع متبرکه شاخص استان لرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی برای تقویت و نهادینه سازی فرهنگ دینی است.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان لرستان افزود: همزمان با دهه کرامت جشن میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) در بقاع متبرکه شاخص همه شهرستان های استان برگزار می شود.  

 

وی بیان کرد: بزرگداشت دهه کرامت در 50 بقعه متبرکه استان لرستان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام عباس زاده بیان کرد همزمان با پنجم ذی القعده تعداد هشت همایش به مناسبت بزرگداشت روز امامزادگان، در تعداد هشت شهرستان استان لرستان برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: در این همایش ها که به مناسبت نکوهداشت دهه کرامت برگزار می شود، از هیئت امنا و خدام بقاع متبرکه تجلیل می شود.     

 

حجت الاسلام عباس زاده ادامه داد: همزمان با 6 دی القعده روز بزرگداشت شاهچراغ همایش بزرگداشت این امامزاده ومراسم بزرگداشت شهدای حرم شاهچچراغ در استان لرستان برگزار می شود.       

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان لرستان اظهار کزد: استقبال از کاروان زیزسایه خورشید و پیاده روی در بروجرد، از مدرسه علمیه امام صادق(ع) تا امزاده جعفر(ع) این شهرستان از دیگر برنامه های اوقاف و امور خیریه استان لرستان در دهه کرامت است.

کد خبر 1267139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha