تمهیدات لازم برای امنیت امتحانات نهایی اندیشیده شده است

وزیر کشور با بیان اینکه قطع اینترنت در زمان برگزاری امتحانات نهایی نخواهیم داشت، گفت: امنیت تمهیدات لازم برای امنیت امتحانات نهایی اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، احمد وحیدی در حاشیه نشست استانداران با موضوع تقدیر از شوراهای آموزش و پرورش برتر گفت: موضوع این نشست احراز اطمینان از وجود شرایط مناسب برای استان ها در برگزاری آزمون هایی که در پیش رو داریم، بود که این دوره از آزمون ها در شرایطی کاملا ایمن برگزار شود.

 

وزیر کشور اظهار داشت: ما قصدی در رابطه با قطع اینترنت نداشتیم، پیش بینی های دیگری انجام شده است که با در نظر گرفتن آنها انشاءالله امنیت امتحانات و ایمنی آنها از منظر حفظ سوالات برابر قوانینی که در وزارت آموزش و پرورش اندیشیده شده است، برگزار می شود.

 

همچنین، صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش نیز در این رابطه در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز جلسه بسیار خوبی بود که با حضور روسای آموزشو پرورش و استانداران ساسر کشور برگزار شد. هدف جلسه نیز هماهنگی برای برگزاری هرچه بهتر آزمون های پیش رو بود.

 

وی بیان کرد: امتحانات نهایی امسال 40 درصد در کنکور تاثیر دارد و به همین دلیل دارای اهمیت زیادی است و حفظ امنیت آن بثرای ما ضروری است.

 

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: خانواده ها باید اطمینان حاصل کنند که ما به عنوان خدمتگزار در حال تلاش برای حفظ آرامش خاطر آنها هستیم. مهم این است که ما در شرایط فعلی شرایط آموزش و پرورش را درک کنیم

 

وی بیان اینکه مسئله امنیت آزمون از مهمترین مسایل ما است، گفت: امتحانات در ایمنی کامل هم طراحی و هم ارسال می شود برای اینکه جلوی شائبه جلو رفتن را بگیریم انتشار سوال بعد از باز شدن به دست خودمان انجام می شود و انشاءالله با تمهیداتی که صورت گرفته است امتحانات در امنیت کامل برگزار می شود.

کد خبر 1267147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha