فعالیت ۴۰ مبلغ بومی و غیربومی طی ایام صادقیه در زیرکوه

حجت الاسلام میری گفت: طی ایام شهادت امام جعفرصادق(ع)، ۴۰ مبلغ بومی و غیربومی در شهرستان زیرکوه و روستاهای آن به بحث جهادتبیین و ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی می پردازند.

حجت الاسلام مجتبی میری-مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: امام جعفرصادق (ع) رئیس مکتب تشیع هستند و احیای فرهنگ ناب اسلام محمدی را مدیون زحمات ایشان در دوران امامتشان هستیم.

 

وی با بیان اینکه شهرستان زیرکوه آماده برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) است، گفت: مراسم روز شهادت رئیس مکتب تشیع در امامزاده سید عبدالقادر شوشک و حوزه علمیه این شهرستان با حضور هیئات مذهبی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام میری در ادامه بیان کرد: مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) ویژه بانوان در محل دارالقران امام حسن مجتبی (ع) حاجی آباد به همت سازمان تبلیغات اسلامی برپا خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه بحث سیاه پوش نمودن معابر و اماکن عمومی زیرکوه اجرا شده است، افزود: به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع)، ۱۰۵ مسجد و ۹۰ هیئت مذهبی در زیرکوه میزبان مراسم عزاداری و سوگواری خواهند بود.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه در ادامه گفت: طی ایام شهادت امام جعفرصادق(ع)، ۴۰ مبلغ بومی و غیربومی در شهرستان زیرکوه و روستاهای آن به بحث جهاد تبیین و ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی خواهند پرداخت.

 

حجت الاسلام میری در پایان عنوان کرد: مسابقه آنلاین صادق آل محمد نیز با هدف شناخت شخصیت امام صادق(ع) بر اساس کتاب سيره پیشوایان به صورت مجازی در زیرکوه اجرا می شود.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1267158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha