مقام علمی امام صادق(ع) در مدارس با محوریت امام مسجد محلّه تبیین شود

حجت الاسلام شکري با تسليت فرا رسيدن ايام رحلت حضرت امام صادق(ع) گفت: مقام علمي امام صادق(ع) در مدارس با محوريت امام مسجد محلّه تبيين شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام کاظم شکری با تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت حضرت امام صادق(ع) گفت: مقام علمی امام صادق(ع) در مدارس با محوریت امام مسجد محلّه تبیین شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: آموزش و پرورش نقش ویژه ای در تبیین معارف دینی و معرفتی به ویژه در خصوص ارزش های الهی و اسلامی دارد

 

به گفته وی، مربیان پرورشی با تبیین جایگاه علمی و معرفتی امام صادق(ع) نسبت به رشد اندیشه های ایمانی آن حضرت در میان دانش آموزان نقش آفرین هستند . 

 

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: مدارس با نظارت آموزش و پرورش در هر ناحیه می توانند از مساجدی که از کانون فرهنگی هنری مسجد بهره مند هستند بهره مند شوند و در کنار آن ائمه مساجد به روشنگری و هدایت و تبیین معارف عمیق اسلامی بپردازند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: در برهه حیاتی امامت امام صادق(ع) شاهد تحولی جدی در عرصه علمی و دینی هستیم و امروز برای تبیین اندیشه های عالی امام صادق(ع) پیوند مدرسه و مسجد راهبرد کلان فرهنگی است.

کد خبر 1267162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha