اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی نزدیک‌ترین عرصه به دوران دفاع مقدس است

زهرایی، با بیان اینکه اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی نزدیک‌ترین عرصه به دوران دفاع مقدس است، گفت: گروه‌های جهادی می‌تواند بیرق انقلاب را در تقویت انسان‌ها بلند کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، سردار محمد زهرایی، امروز(25 اردیبهشت)، در آیین اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، با تسلیت شهادت امام صادق(ع)، اظهارداشت: گروه‌های جهادی در مناطق مختلف با خدمت بی منت فعالیت دارند.

 

 رئیس بسیج سازندگی با بیان اینکه بسیج به عنوان یک ابرنهاد تسهیل‌گر، موظف به شناسایی حلقه‌های میانی است، افزود: گروه‌های جهادی امروز خود را به عنوان جریان فناور انقلاب معرفی کرده و از حلقه‌های میانی موثر هستند.

 

وی با بیان اینکه عرصه اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی امروز نزدیک‌ترین عرصه به دوران دفاع مقدس است، عنوان کرد: گروه‌های جهادی در بین مردم و برای خدمت‌رسانی در بین آن‌ها حضور دارند.

 

سردار زهرایی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر ۸ مسئول و یا عضو گروه جهادی به شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد: شهدایی همچون شهیدان عجمیان، علی‌وردی، امیری و .... نشان دادند که این عرصه، عرصه انسان‌سازی است.

 

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی می‌تواند بیرق انقلاب را در تقویت انسان‌ها بلند کنند، ادامه داد: همان‌گونه که جبهه مقاومت برون مرزی شد و ترس و رعب و وحشت را در دل کفر ایجاد کرده است، گروه‌های جهادی نیز باید همین‌طور باشد.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اینکه امسال را با لشکرکشی خوبان انقلاب یعنی رزمایش جهادگران فاطمی شروع کردیم، خاطرنشان کرد: از طریق این رزمایش‌ها می‌توان به رهبر انقلاب بیان کرد که پای کار شما هستیم.

کد خبر 1267198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha