ثبت‌نام در مسابقات قرآني مدهامّتان تا ۳۰ تیرماه تمدید شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، از تمدید مهلت ثبت‌نام و بارگذاری آثار شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامّتان تا ۳۰ تیرماه خبر داد.

حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: با توجه به استقبال اعضای كانون های فرهنگی و هنری مساجد، مهلت ثبت نام و بارگذاری آثار شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامّتان تا ۳۰ تیرماه تمدید شد.

 

وی با بیان اینکه پیش از این ۳۰ اردیبهشت ماه به عنوان مهلت شرکت در شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامّتان اعلام شده بود، افزود: از اوایل اردیبهشت ماه تا کنون، 139 علاقه مند و فعال مسجدی از کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برای شرکت در این مسابقه  ثبت نام کرده‌اند.

 

حجت الاسلام پاکدامن اظهارکرد: علاقه مندان جهت شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با بیان اینکه شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در سه بخش کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می شود، افزود: این دوره از مسابقات در سه بخش کودکان (زیر 7 سال)، نوجوانان (7 تا 16 سال) و  جوانان (17 تا 30 سال) برنامه ریزی شده است.

 

وی، بیان کرد: شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در بخش (ویژه اعضا) در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبّری، قرائت نماز، استعدادیابی، معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام و در بخش (ویژه کانونی) در رشته‌های طرح مسجد پایگاه قرآنی، طرح تلاوت نور و تولیدات هنری برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام پاکدامن اضافه شدن بخش مساجد پایگاه‌های قرآنی و تولیدات هنری و همچنین توجه به استعدادیابی ویژه کودکان زیر هفت سال و ایجاد پیوند بین جلسات سنتی قرآن کریم و طرح تلاوت نور در بخش ویژه کانونی را از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات معرفی کرد و گفت: زمان داوری آثار این دوره از مسابقات تا ۹ مردادماه تمدید شد که پس از آن تمدید مجدد نخواهد شد.

کد خبر 1267409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha