"ژوان" دختر کردی  که وارد سرویس های اطلاعاتی ترکیه می شود

نقیبی نژاد با اشاره به ارایه ۳ عنوان کتاب جدید در انتشارت نیروی زمینی سپاه گفت: کتاب " ژوان" با موضوع خاطرات دختر کردی که وارد سرویس های اطلاعاتی ترکیه می شود به نویسندگی بیژن کیا از پر فروش ترین کتب این انتشارات است.

سیاوش نقیبی نژاد، مدیرمسئول انتشارات شهدای نیروی زمینی سپاه پاسداران و مدیر دفتر تاریخ شفاهی نیروی زمینی سپاه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان گفت: دفاع مقدس و مدافعان حرم متولیان زیادی در حوزه کتاب دارد و ما با رویکرد جدید امنیت پایدار پا به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گذاشتیم.

 

 

مدیر دفتر تاریخ شفاهی نیروی زمینی سپاه افزود: همان گونه که می دانید نیروی زمینی سپاه در حال حاضر در حال درگیری در مناطق مختلف مرزی کشور از جمله جنوب شرق، شمال غرب و غرب کشور است. نیروی زمینی سپاه در درگیری با گروهک تروریستی پژاک و درگیری های مرزی با اهدای 20 شهید تیپ ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه توانست پژاک را شکست دهد و ارتفاعاتی را که تحت تصرف دشمن بود از آنها پس بگیرید بر این اساس مجموعه 20 جلدی کتاب راه ستاره ها با رویکرد بررسی زندگی شهدای تیپ ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه که در عملیات های امنیت پایدار نیروی زمینی حضور داشتند در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب به مخاطبان ارایه می شود.

 

 

نقیبی نژاد خاطرنشان کرد: کتاب داستان "ژوان" با موضوع خاطرات دختر کردی که وارد سرویس های اطلاعاتی ترکیه می شود به نویسندگی بیژن کیا ارایه شده است و از پر فروش ترین کتب ما محسوب می شود.

 

 

وی گفت: افتخار داشتیم مقام معظم رهبری در بازدید از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدیدی از کتب انتشارات نیروی زمینی سپاه به عمل آوردند و از به وجود آمدن صنفی برای کتب امنیت پایدار در کنار سایر کتبی که در حوزه حماسه و دفاع ارایه می شود ابراز خرسندی کردند.

 

 

وی درباره سایر آثار این انتشارات اینگونه توضیح داد: کتاب "تجاوز آغاز شد " با تقریظ مقام معظم رهبری به چاپ دوم رسیده است. این کتاب خاطرات اسرای عراقی 1359 و مردم مرزی دهلران را روایت می کند و به سفارش نهاد کتابخانه های کشور تجدید چاپ شده و در تمام پیشخوان های کتابخانه های عمومی کشور وجود دارد. همچنین 2 کتاب با عنوان "کارنامه عملیاتی برای گروه 56 توپخانه ای یونس" و "گروه توپخانه ای صاحب الزمان اصفهان" جمع آوری شده که در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب به مخاطبان ارایه می شود.

 

 

نقیبی نژاد در مورد عناوین جدید انتشارات نیروی زمینی سپاه در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: سه عنوان کتاب امسال اضافه شده است که شامل ژوان، لانه جاسوسان و به توان 40 با موضوع بررسی عملکرد گروه توپخانه ای 40 صاحب الزمان اصفهان است.

 

 

وی در مورد استقبال مخاطبان از کتاب های این غرفه گفت: انتشارات نیروی زمینی سپاه با موسسه فرهنگی میقات همکاری دارد و ما تولیدات تصویری موسسه میقات را نیز برای مردم ارایه می دهیم و با آشنایی با موضوع امنیت پایدار کتاب های این حوزه برای آنها جذابیت خاصی دارد.

کد خبر 1267439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha