۳۴۹  طرح اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

۳۴۹ طرح اشتغالزایی، عمرانی و محرومیت زدایی خراسان جنوبی با ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی هنری-رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی- امروز (۲۷ اردیبهشت) در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های اشتغال، عمرانی و محرومیت‌زدایی استان که با حضور سردار زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور در شهرستان قاینان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۴۹ طرح اشتغالزایی، عمرانی و محرومیت زدایی با اعتبار ۵۲۰ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری رسید.

 

وی در ادامه افزود: اعتبارات در بخش اشتغال از محل تسهیلات و در بخش عمرانی از اعتبارات مجموعه بسیج سازندگی، اعتبارات ملی و استانی  بوده است.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آسفالت روستای برج محمد قاین به نمایندگی از طرح‌های عمرانی و کارگاه صنایع دستی چوب هم به نمایندگی از طرح‌های اشتغالزایی افتتاح شد، گفت: احداث ۱۷ مجتمع آبرسانی برای ۶۹ روستا و ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان از دیگر طرح‌های در دست اجرای بسیج سازندگی در استان است.

 

هنری از افتتاح نمایشگاه «اقتصاد به توان مردم» با ۵۳ غرفه در قاین خبر داد و بیان کرد: هدف از راه‌اندازی این نمایشگاه شناسایی و شبکه‌بندی تولیدکنندگان خرد و مشاغل خانگی ذیل صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم‌پایه است تا با نیازسنجی، آموزش، هدایت و راهبری در راستای رفع مشکلات و رونق کسب و کار آنها اقدام شود.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: شبکه‌سازی ۵۰۱ کارگاه در قالب سه هزار و ۳۷۰ تولیدکننده در استان انجام شده است.

 

 

 

کد خبر 1267490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha