لزوم جهاد در تولید و اشتغال / نیازمندیهای جامعه در  بازار داخلی و خارجی توجه شود

آیت الله فلاحتی بابیان اینکه جهاد در تولید واشتغال مورد توجه قرار گیرد گفت: نیازمندیهای جامعه در بازارداخلی و خارجی توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت ، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز ( چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ) در مراسم جشن خودکفایی ۵ هزار مجری طرح اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان گیلان، نهاد کمیته امداد را از یادگارهای ارزشمند امام خمینی(ره) دانست و اظهار داشت: امروز همه دنیا با راه، اندیشه، حرکت و آرمان‌های الهی امام(ره) آشنا هستند و اندیشه امام راحل برای همه ملت‌ها الگو است.

وی اذعان کرد: در هر عرصه‌ای که برای کسب رضایت پروردگار و خلق خدا تلاش شود، خداوند آن تلاش ارزشمند را به همه نشان خواهد داد و تلاش و مجاهدت امام(ره) نیز این‌گونه دیده شد.

امام جمعه رشت با اشاره به مشکلات سر راه کارآفرینان و اشتغال‌آفرینان افزود: یک کارآفرین ممکن است در پیچ و خم ادارات، سازمان‌ها و بانک‌ها اذیت شود اما در درون این رنج نیز اجر قرار دارد و طبق روایات، بافضیلت‌ترین کار همواره با رنج همراه است.

وی به نقش اثرگذار جمهوری اسلامی در شاهراه روابط میان آسیای میانه و جنوب شرقی آسیا اشاره و بیان کرد: امروز همه اذعان دارند که ایران اسلامی می‌تواند در معادلات منطقه راهگشا باشد و اروپایی‌ها هم در حال فاصله گرفتن از دلار هستند و خود را به چین و روسیه نزدیک می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه ایرانیان از نبوغ فکری در عرصه‌های مختلف برخوردار است افزود: در عرصه تولید باید به نیازمندی‌های جامعه و بازار داخل و خارج توجه شود.

امام جمعه رشت با اشاره به اهمیت جهاد در تولید، علم و اشتغال تصریح کرد: در تولید، بیش از اینکه به فکر بهره‌وری باشیم باید به فکر بهره‌دهی و سوددهی باشیم و کسی که به فکر سوددهی باشد خدا به مال و عمرش برکت داده و تلاشش را تقویت می‌کند.

کد خبر 1267494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha