وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال گرم استاندار کهگیلویه وبویراحمد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدعزت‌الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی امروز (چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت‌) وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد و مورد استقبال سیدعلی احمدزاده استاندار و جمعی از مسئولین استانی قرار گرفت.

 

وی در بدو ورود به این استان در فرودگاه یاسوج با اشاره به ظرفیت های بکر گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و ضرورت زیرساخت های لازم برای گردشگران خارجی گفت: در این سفر  با مسایل و نیازهای بخش گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی مطلع می شوم تا تصمیم مناسبی در این خصوص گرفته شود.

 

وزیر میراث فرهنگ، گردشگری و صنایع‌ دستی درباره حمایت از بوم گردی های گردشگری و ضرورت حمایت از آنها و جلوگیری از تعطیلی این واحدها، اظهار داشت: روز شنبه که با بوم گردان کشور جلسه مهمی دارم  آخرین مسایل آنها را بررسی می کنم.

 

وزیر میراث فرهنگ، صنایع دستی و گردشگری در خصوص سد خرسان سه هم گفت: تصمیم گیری و هر گونه اظهار نظر نهایی درباره سد خرسان ۳ نیاز به بررسی میدانی دارد.
 

ضرغامی، شرکت در هفتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین و بازدیدهایی از بافت تاریخی دهدشت، موزه باستان‌شناسی یاسوج، مجتمع گردشگری بویرلند، پارک آبی یاسوج، محور گردشگری کوه گل، جاذبه‌های گردشگری شهر یاسوج و برخی طرح‌های دیگر گردشگری استان را در برنامه سفر ۲ روزه خود به این استان دارد.

کد خبر 1267508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha