فرصت بیشتری برای بهبود عملکرد پیام رسان های داخلی بدهیم/قابلیت پیام رسان بله ۳۰ درصد بالاتر از واتساپ است

سردار جلالی با بیان اینکه اصلاح برخی نواقص شبکه های پیام رسان داخلی زمان می برد، گفت: ما ۱۲ سال به نرم افزارهای خارجی فرصت دادیم اما اکنون ۹ ماه است که روی پیام رسان های داخلی کار می کنیم و اگر به آنها فرصت بیشتری دهیم، عملکرد آنها بهتر می شود.

سردار غلامرضا  جلالی در حاشیه بازدید از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد ارایه خدمات شبکه های پیام رسان داخلی و برخی کاستی های این شبکه ها گفت: آماری که وزارت ارتباطات و شرکت ملی زیرساخت ارایه کرده این است که تک تک نرم افزارهای داخلی را ماهانه و روزانه بررسی می کنند و این امر مبین این است که 70 درصد حجم محتوا به سمت پیام رسان های داخلی و 30 درصد به سمت پیام رسان های خارجی رفته است.

 

 

رییس سازمان پدافند غیرعامل گفت: در گذشته ترافیک مخاطبان 70 درصد در شبکه های خارجی و 30 درصد در شبکه های داخلی بود که اکنون این موضوع کاملا برعکس شده است. اکنون به دلیل اینکه پیام رسان ها متفاوت بوده و امکان ارتباط میان آنها هنوز ضعیف بوده و درست نشده است، مردم مجبورند از چند پیام رسان استفاده کنند و اگر بتوانیم از لحاظ امکان دایورت با یکدیگر به نتیجه نهایی برسیم تا هر فرد یک نرم افزار داخلی را داشته و بتواند از نرم افزارهای داخلی نیز استفاده کند، بهره گیری از این پیام رسان ها فراگیرتر می شود و مردم روی یک پیام رسان متمرکز می شوند.

 

 

وی گفت: رشد پیام رسان های داخلی در مقایسه با دیگران بسیار خوب بوده است، مقایسه پیام رسان بله با واتساپ نشان می دهد که قابلیت های پیام رسان بله بسیار بیشتر از واتساپ است و حتی امکانات مالی و بانکی نیز به آن اضافه شده که 30 درصد از قابلیت های واتساپ بالاتر است.

 

 

سردار جلالی خاطرنشان کرد: اصلاح برخی نواقص زمان می برد و ما 12 سال به نرم افزارهای خارجی فرصت دادیم اما اکنون 9 ماه است که روی پیام رسان های داخلی کار می کنیم و اگر به آنها فرصت بیشتری دهیم، عملکرد آنها بهتر می شود.

کد خبر 1267545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha