دهه کرامت دهه ارزش‌گذاری به مقام ائمه اطهار‌(ع) است

یاوری گفت:دهه کرامت، دهه ارزش‌گذاری به مقام ائمه اطهار‌(ع) و حب و دوستی با آنان است و جوانان و نوجوانان بايد معارف دينی خود را به شكل حقيقی باور كنند.

سلمان یاوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های دهه کرامت توسط دبیرخانه خدمت رضوی استان کرمانشاه،گفت:دهه کرامت فرضتی مغتنم برای تبیین و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه است و باید تلاش کنیم برنامه های این دهه مردمی، باشکوه و بامحتوا برگزار شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود: همزمان با فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت معصومه (ع) و حضرت ابوالحسن علی بن موسی الرضا (ع)  و نامگذاری حدفاصل این دو ولادت به نام دهه کرامت و مقارن با جشن ها و آئین های شاد و مذهبی فرهنگی در نقاط مختلف استان کرمانشاه ویژه برنامه های مختلفی از ۳۱ اردیبهشت ماه  تا ۱۰ خرداد ماه جاری در سطح محلات برای گروه های مختلف سنی برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: ایجاد و نشاط عمومی با الهام از آموزه های رضوی در تمامی سطوح و جهت بخشی به آن، جلب و مشارکت شهروندان در برگزاری هر چه با شکوه تر جشن های ملی و مذهبی و اشاعه و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در بین جوانان و نوجوانان نسل حاضر از دیگر اهداف ویژه برنامه های این دهه است.

 

 یاوری با اشاره به برنامه اعزام دوچرخه سواران کرمانشاه به مشهد الرضا ،تصریح کرد: برای پنجمین سال متوالی ۲۰ رکاب‌زنان کرمانشاهی عازم قم شدند تا مسافت ۹۵۴ کیلومتری قم تا مشهد مقدس را همراه با دیگر خادمیارن رضوی استان های دیگر را رکاب خواهند زد.

 

 

کد خبر 1267572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha