غفاری آرام گفت: انتشارات شهید ابراهیم هادی تلاش می کند تا سبک زندگی شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم را بین مردم ترویج کند.

«محمدرضا غفاری آرام» در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: انتشارات شهید ابراهیم هادی امسال با 80 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران حضور یافته است.

 

مدیر روابط عمومی انتشارات شهید ابراهیم هادی با اشاره به عرضه 6 عنوان جدید کتاب در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، افزود: «شیخ عبدالکریم»، « از گود مافیا تا گود قتلگاه» (شهید حشمتی)، «بابا سعید» (شهید زندی)، «نسیمی از ملکوت»، «عرش عرشیا» و «سیزده-چهارده» (درباره حجاب، از تجربه های نزدیک به مرگ تا پرسش ها و شبهات، مسائل تاریخی و دینی، پیشینه حجاب) عناوین جدید عرضه شده در نمایشگاه کتاب است.

 

وی با اشاره به کتاب های پرفروش در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، خاطرنشان کرد: در حوزه تجربه های نزدیک به مرگ؛ کتاب های «سه دقیقه در قیامت»، «شنود»، «با بابا» جزو کتاب های پرفروش انتشارات شهید ابراهیم هادی است که کتاب «سه دقیقه در قیامت» پرفروش کل مجموعه این انتشارات می باشد.

 

غفاری آرام ادامه داد: کتاب های «غواص»، «بازگشت» و «نفرین و ملکوت» سه کتاب پرفروش دیگر انتشارات ابراهیم هادی در حوزه تجربه های نزدیک به مرگ در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

وی با بیان اینکه کتاب «سلام بر ابراهیم» پرفروش ترین کتاب انتشارات شهید ابراهیم هادی در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است، توضیح داد: امسال، کتاب های جلد یک و دو سلام بر ابراهیم را باهم تجمیع کرده و در قالب یک کتاب منتشر کرده ایم همچنین 12 خاطره جدید جمع آوری شده از راویان طی چند سال اخیر به آن افزوده ایم.

 

مدیر روابط عمومی انتشارات شهید ابراهیم هادی افزود: کتاب های «پسرک فلافل فروش»، «شاهرخ»، «من ادواردو نیستم»، «عارفانه»، «سه ماه رویایی»، «بی خیال»، «یا مشهد» و «منتظر» از دیگر کتاب های پرفروش در این دوره از نمایشگاه کتاب است.

 

غفاری آرام با اشاره به چالش های پیش روی نشر فرهنگی و مذهبی گفت: تامین کاغذ و قیمت کاغذ، هزینه های بالای چاپ و صحافی از چالش های پیش روی ناشران است.

مدیر روابط عمومی انتشارات شهید ابراهیم هادی تصریح کرد: قیمت کتاب ها در هر چاپ تغییر می کند، با توجه به شرایط تلاش می کنیم تا کتاب را با نازلترین قیمت به دست مخاطب برسانیم.

 

 

کد خبر 1267580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha