برگزاری دوره های آموزشی به برگزاری هرچه بهتر تعزیه در طول سال کمک می کند

احمدی از راه اندازی کانون تعزیه در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: با اجرای آموزش های لازم تعزیه با حضور اساتید مجرب می توان به برگزاری هرچه بهتر تعزیه در طول سال کمک کرد.

پیام احمدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: راه اندازی کانون تعزیه می تواند تمامی نواقص و کم بودها در تعزیه را برطرف کند و شاهد یک اتفاق خوب در این حوزه باشیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جود همه مردم قرار دارد بنابراین ما باید کاری کنیم تا این عشق که از اهل بیت (ع) در دل مردم وجود دارد دوچندان شود.

 

وی بابیان اینکه کانون تعزیه تا ۲ ماه آینده در استان تشکیل می شود گفت: با اجرای آموزش های لازم تعزیه با حضور اساتید مجرب می توان به برگزاری هرچه بهتر تعزیه در طول سال کمک کرد.

 

احمدی تصریح کرد: در سال های گذشته و در مناسبت های مختلف گروه های تعزیه مختلفی به اجرای برنامه می پرداختند که با اشکالتی روبرو بود اما با تشکیل کانون تعزیه در استان و برگزاری آموزش های لازم این اشکالات به حداقل می رسد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: استفاده از تمام توان برای اجرای هرچه بهتر تعزیه از وظایف گروه های تعزیه و دستگاه های فرهنگی است که این اتفاق مهم با برگزاری کلاس های آموزشی مناسب صورت می گیرد.

 

کد خبر 1267587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha