کلاس های قرآنی کانون «مفتح الابواب» وردنجان همچنان دایر است

رفيعی وردنجانی گفت: یکی از کلاس های مستمر کانون فرهنگی هنری «مفتح الابواب» وردنجان آموزش قرآن است که مورد استقبال ویژه اعضای این کانون قرار گرفته است.

احمد رفيعی وردنجانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با برگزاری کلاس های قرآنی و مذهبی در کانون فرهنگی هنری «مفتح الابواب» نوجوانان و جوانان زیادی تاکنون جذب مسجد شده اند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مفتح الابواب» مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) شهر وردنجان ادامه داد: نوجوانان و جوانان شهر وردنجان با حضور در کلاس های روخوانی و روانخوانی که با حضور یکی از اساتید مجرب قرآنی برگزار می شود شرکت می کنند.

 

وی گفت: شناسایی استعدادها برتر، آموزش های روخوانی قرآن از دوران نوجوانی، حضور نسل جوان در مسجد و همکاری در سایر برنامه های فرهنگی و هنری از اهداف برگزاری کلاس های قرآنی و فرهنگی است.

 

رفيعی وردنجانی افزود: کلاس های فرهنگی هنری و به ویژه قرآنی هرساله در ایام اوقات فراغت تابستان ویژه نوجوانان و جوانان نیز برپا می شود که مورد استقبال والدین این عزیزان نیز قرار گرفته است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مفتح الابواب» مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) شهر وردنجان ادامه داد: برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری، شرکت در برنامه های ملی مذهبی، برگزاری کارگاه های آموزشی کتابخوانی و نقاشی، توزیع بسته های مومنانه بین نیازمندان و... از سایر برنامه های این کانون در طول سال است.

 

کد خبر 1267590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha