رسانه ملی تمام قد در خدمت كتاب است

پيمان جبلي با استقبال ياسر احمدوند؛ رئیس سی‌‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از این نمايشگاه بازدید و براي پوشش حداكثري رويدادهاي نمايشگاه كتاب در رسانه ملي اعلام آمادگي كرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد خبری سي‌وچهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، پيمان جبلي؛ رئيس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران از نمايشگاه كتاب سی‌وچهارم بازديد كرد. رئيس سازمان صداوسيما در ديدار با ياسر احمدوند، رئیس سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن قدرداني از همكاري‌هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با اصحاب رسانه براي پوشش‌دهي مناسب این رويداد بزرگ فرهنگي كشور گفت: رسانه ملي با تمام توان خود در این ايام در حال پوشش اين رويداد عظيم فرهنگي است.

 

او بر استفاده از ظرفيت‌هاي فرهنگي رويداد ملي و فراملي نمايشگاه كتاب تاكيد كرد و افزود: بر خلاف تبليغات انجام شده، استقبال مردم از نمايشگاه كتاب بي‌سابقه است. مشخص است كه دوستان ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي زحمت زيادي كشيده‌اند تا اين رويداد عظيم رقم بخورد. همكاران من هم با افتخار اين حضور پرشكوه را منعكس كردند. 

 

وی ادامه داد: سعي داريم كنداكتور شبكه‌هاي مختلف خود را با رويدادهايي كه براي نمايشگاه كتاب پيش‌بيني مي‌شود هماهنگ كنيم و تطبيق بدهيم. اميدوارم بتوانيم از حداكثر ظرفيت رسانه در معرفي كتاب در فضاي فرهنگي نمايشگاه كتاب و معرفي انديشمندان، نخبگان و نويسندگان استفاده کنیم و همچنین براي غني‌سازي شبكه‌هاي مختلف صداوسيما از آن بهره ببریم. شبكه‌هاي مختلف بر حسب مأموريت ذاتي و تقسيم كار منظم شكل گرفته و كارهاي خوبي را توليد و پخش كردند. 

 

پيمان جبلي با اشاره به ظرفيت‌هاي كتاب براي توليدات رسانه‌اي گفت: ما به كتاب به چشم مشتري نگاه مي‌كنيم و كارمان به تهيه گزارش خلاصه نمي‌شود. بايد از كتاب‌ها در توليدات رسانه‌اي استفاده بيشتري كنيم و ارتباط توليدات رسانه‌اي و كتاب را توسعه دهيم.

 

در ادامه یاسر احمدوند با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالی) در نمايشگاه كتاب گفت: بسیاری از رسانه‌ها مي‌خواستند يك تصوير عبوس و افسرده از ايران را به جهان نشان دهند اما انعكاس حضور پرنشاط صدها هزار نفري ايرانيان و رهبر انقلاب در نمايشگاه كتاب و انعكاس آن در رسانه‌ها، كل تصوير و برنامه‌هاي دشمنان را به هم ريخت. 

 

در ادامه رئيس سی‌وچهارمین نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران گزارشي از وضعيت برگزاري این نمايشگاه ارائه داد و تأكيد كرد: ما در بخش توسعه كتاب و كتابخواني همكاري‌هاي بسيار خوبي با صدا و سيما داريم و اميدواريم اين همكاري در ايام سال و بعد از نمايشگاه كتاب هم تداوم يابد. 

 

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت آغاز به‌کار کرده و تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

 

 

کد خبر 1267610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha